Terje I
Stavanger, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 25. jan. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Romtips: Definitivt å velge utsikt til strand/sjø!!!
5,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
kr 3 384
kr 2 028
  • Algotels
2.6 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
kr 951
kr 934
    kr 934
2.7 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
Romservice
kr 1 136
Fullt refunderbart
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 1 136
  • Booking.com
1.3 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
AC Lounge
kr 1 023
kr 867
Bestill nå med Marriott Bonvoy
  • Tripadvisor
    kr 867
  • Booking.com
3.8 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
kr 1 193
kr 918
  • Algotels
0.4 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
Ved stranden
Terraza Belvedere con vistas a la Catedral de Santa Ana
kr 1 025
Fullt refunderbart
    kr 1 025
5.2 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
Bar/lounge
    kr 1 869
  • Vio.com
    kr 1 748
    kr 2 142
0.4 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
Gratis parkering
    kr 802
  • Algotels
4.1 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
Restaurant
  • ZenHotels.com
    kr 1 215
    kr 1 379
5.2 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
Terraza del Hotel
  • ZenHotels.com
    kr 1 258
    kr 1 299
4.9 km fra Hotel Cristina by Tigotan Las Palmas - Adults Only (+16)
Se flere hoteller i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi har bodd her to ganger, første gang i 2016. Vi valgte å bo på dette hotellet igjen fordi det ligger sentralt, men også fordi det er rent. Ligger inntil promenaden og tar bare noen sekunder å gå til stranden. Flott bassengområde også, men vi badet kun i havet.
Etter norsk standard er ikke dette et 5-stjerners hotell, men det er mye bedre enn de fleste andre i området. Separat toalett og bad.
Et tips til de som trenger å vaske noe klær i løpet av oppholdet, sjekk ut pris og kanskje et annet alternativ for vask. Vi har bestilt vask av klær på ferier før, da har det kostet rundt 200kr. 1150kr kostet det her, rensing og stryking. Stykkpris på hvert plagg. Vi forventet en "vanlig" maskinvask. Så vær litt obs på dette.
Ellers har hotellet en grei frokost, litt lite utvalg av pålegg og tidvis dårlig utvalg av brød, men noen dager bugner det med ferskt brød. De har også et såkalt "dietthjørne" for de som ønsker det :-)
Store deler av to ukers ferie fungerte 1 av 3 heiser (den tredje fungerte heller ikke i 2016). Frustrerende å vente i opptil 7-10 min for å komme seg opp/ned.
Siden 2016 har de fått et godt fungerende internett, så bra at du kan streame Netflix faktisk!
Alt i alt er det et godt hotell, vi trives her :-)

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Knutsdatter
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til på strandpromenaden og har egen terrasse med svømmebasseng. Rommene som ligger bort fra strandpromenaden har en del trafikkstøy. De øverste etasjene på denne siden har også noe havutsikt, utsikt over havnen og byens østlige deler. Rommene er sparsomt utstyrt, og badet kan trenge noe vedlikehold. Hotellpersonalet er imøtekommende og serviceminded.

2  Takk, h0gnep
Anmeldt 13. november 2018

Fant raskt veien frem til Sercotel Cristina Las Palmas ved hjelp av leiebilens gps. Her ble vi møtt av et meget hjelpsom hotel ansatt (Lorenzo?), som fikk vår bagasje inn og viste vei til hotellets garasje i kjelleren. Vi kom tidlig på formiddagen, men ble allikevel straks tildelt værelse (bra!). Hadde reservert rom med sjøutsikt, og vårt rom lå i 8 etg Flott utsikt mot strandpromenaden og stranden. Ingen andre lyder enn hyggelig bølgeskvulp. Godt utstyrt værelse. Hotellets beliggenhet, hjelpsomme ansatte taler for nytt besøk ved en senere anledning. Håper de i mellomtiden har bedret frokostrestauranten. Tilbudet der trakk ned helhetsinntrykket av Sercotel Cristina Las Palmas.

Romtips: Sjøutsikt i øvre etasjer
2  Takk, Sirius55
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Et bra hotell med fin beliggenhet på strandpromenaden. Rommet var stort med separat toalett og bad, fin liten balkong, men anbefaler å betale ekstra for havutsikt. Vi så rett på havna og stygge tak på bygningene rundt. Heisene var kranglete, stoppet når de følte for det. Frokosten var helt topp, husk å be om omelett. Manglet kaffe og vannkoker på rommet. Bassenget og området rundt var bra.

Takk, Jannecke J
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Hadde rom 913 med utsikt mot havnen/gaten. Godt utstyrt rom med separat toalett. Veldig bra rengjøring og god veldig stor seng. Frokosten på hotellet var veldig bra med godt utvalg. Bassengområdet var stille og rolig - ingen barn. Eneste minuset var at det tok ufattelig lang tid å få drinkene vi bestilte i bassengbaren. Beliggenheten av dette hotellet er bare helt perfekt

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Erika L