5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
FindHotel
getaroom.comUSD 156
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Var meget fornøyd med spa som hadde ulike badstuer, floating, hydromassasje. Sportsmassasje var fantastisk og massøren helt skjønn. Treningsrom hadde super utsikt og jeg hadde god plass da det var få andre der i løpet av helgen. Rommet var helt ok. Deilig med balkong. Sengen for hard for min smak og putene var standard dårlig som i Spania. Positivt med tom minibar så man kan kan velge selv hva man vil ha av kald drikke på rommet. Betjeningen var jevnt over hyggelige. God frokost og god plass i salen til å få matro. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Tralalei
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Et fantastisk hotell jeg har besøkt mange ganger veldig bra rom og spisesaler. Frokosten kan du velge om du vil spise inne eller ute under tak bare noen få meter fra stranda. Basseng ,spa avdeling og treningsmuligheter på taket og en veldig hyggelig betjening .Det er også mulig å parkere bil/ mc på område. Et hotell du gjerne vil tilbake til.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, perb803
Anmeldt 28. november 2017

Vi var på hotellet fjorten dager i november. Vi er meget fornøyet med oppholdet. Rommet vårt var som alltid rent og pent. Frokosten var svært bra. Vi besøkte også uterestauranten inngangen baren oppe og restaurant Summit. Restauranten er bre, men dyr.

Romtips: Have a sea view
Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, scandinaver
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Vi takker for et hyggelig opphold på deres hotell, som falt godt i smak for oss fire venninner.
Vi følte at vi trakk ned aldersnivået littegrann, men det gjorde ingenting
Best av alt var Beliggenheten, helt perfekt for badeliv og shopping.
Rent og pent overalt, superhyggelig personale, i alle kategorier.
Frokosten smakte godt, for øyet også
Vi hadde rom i 4. Etg, med utsikt over parkering og veikryss, alltid mye å se på.
Taxi rett over gaten var også et pluss.
Strandpromenaden på andre siden var spylt hver morgen, rent og pent, og godt brukt til spasering, jogging og rullestoler m.m. Godt tilrettelagt for de fleste, både hotell og område.
Takterrassen, hadde super utsikt, basseng og god lunsj
Vi storkoste oss, og vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Opedal
Anmeldt 26. september 2017

Hotellet ligger på strandpromenaden. Topp kvalitet. Tilgang på trimrom, badstu, utendørs basseng,solterrasse og Spa på toppen av bygningen. Ellers får man gratis liggestoler bord og parasoll, dersom man vil på stranden 20 m nedenfor hotellet.Vi hadde halvpensjon som anbefales. Topp frokost med alt man kan ønske seg. Middagen er buffe med tillegg av spesialretter ofte lokale fra Kanariøyene. Menyen skifter hver dag. Internasjonalt preg på menurettene. Fantastisk og profesjonell service på alle. Her settes det pris på gestene. Nyt en tidlig frokost i hotellets palmehage med ekte havbrus som taffelmusikk. Vi kom i kontakt med et tysk ektepar som hadde benyttet hotellet de siste 20 år og et ensk par som hadde feriert her i 11 år. Ikke rart resepsjonisten spøkte med oss og sa på snarlig gjensyn.

Romtips: Benytt gjerne rom med havutsikt og halvpensjon.
Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Terje F