Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Gratis avbestilling frem til 04.11.21
Expedia.comUSD 291
eDreamsUSD 291
Anmeldt 16. januar 2019

Et meget bra hotell i Las Palmas, perfekt beliggende ved bystranden, og midt i den pulserende byen. Rom, frokost, spa, alt var bra. Hotellets eneste svakhet er kanskje at selv med balkong mot stranden mangler det sol på de fleste av balkongene, så ikke ta sikte på å slikke sol på balkongen utenfor rommet ditt

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Lars B
Anmeldt 28. desember 2018

Dette var vårt femte besøk til Raina Isabel. Denne gangen startet det dårlig. Jeg hadde på flere måter bedt om et stille rom. Da jeg kom ble jeg tildelt rom 125. Jeg spurte innstendig om dette var et rom uten musikkstøy, og det ble bekreftet i resepsjonen. Vi hadde stått opp samme morgen kl 0300, og vi ville tidlig til sengs. Vi returnerte tidlig etter middag, og da hadde vi følelsen av å bo på et diskotek. Vi ba om et nytt rom neste dag, og da fikk vi nummer 411. Det var mye bedre og vi hadde rolige netter.

Vi synes det var noe merkelig at vi ble fortalt at det var et rolig rom, og så var det kanskje det mest utsatte for støyende musikk. Ødela litt av oppholdet, så det blir ingen ny tur til Raina Isabel.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Jan Erik K
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Var meget fornøyd med spa som hadde ulike badstuer, floating, hydromassasje. Sportsmassasje var fantastisk og massøren helt skjønn. Treningsrom hadde super utsikt og jeg hadde god plass da det var få andre der i løpet av helgen. Rommet var helt ok. Deilig med balkong. Sengen for hard for min smak og putene var standard dårlig som i Spania. Positivt med tom minibar så man kan kan velge selv hva man vil ha av kald drikke på rommet. Betjeningen var jevnt over hyggelige. God frokost og god plass i salen til å få matro. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Tralalei
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Et fantastisk hotell jeg har besøkt mange ganger veldig bra rom og spisesaler. Frokosten kan du velge om du vil spise inne eller ute under tak bare noen få meter fra stranda. Basseng ,spa avdeling og treningsmuligheter på taket og en veldig hyggelig betjening .Det er også mulig å parkere bil/ mc på område. Et hotell du gjerne vil tilbake til.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, perb803
Anmeldt 28. november 2017

Vi var på hotellet fjorten dager i november. Vi er meget fornøyet med oppholdet. Rommet vårt var som alltid rent og pent. Frokosten var svært bra. Vi besøkte også uterestauranten inngangen baren oppe og restaurant Summit. Restauranten er bre, men dyr.

Romtips: Have a sea view
Dato for oppholdet: november 2017