Anmeldt 13. januar 2016

Jeg og min kone bestilte med terrasse og hav-utsikt for å nyte ettermiddagene og kveldene på terrassen. Da vi var der i desember så ble det kun et lite snev av sol på terrassen da hotellet vender for mye nord-vest.. Det er sikkert bedre på en annen årstid, da solen er høyere på himmelen.
Så det var litt bortkastet.
Vi ble ble ofte fortalt at garasjen var full selv om den kun var halvfull.
Vi hadde med oss mikrokluter for å tørke av iPad, bord, briller,osv, men de forsvant alle( 4.stk) selv om de ble lagt igjen på rommet
Belysningen på rommet var kald og utrivelig, 4000+ Kelvin, noe som jeg påpekte og ville ha forandret, men det var umulig.
Etter tre dager ble jeg forbannet, og ba om å få snakke med "Sjefen"
Da ble lyspærene skiftet i løpet av 30 minutter.
De hadde en policy på at de skulle ha kjølig og utrivelig belysning over hele hotellet!!
Selvsagt så var det elendig Wi-Fi på rommene!!
Sengene var greie, men renholdet var dårlig.

Romtips: Finn et annet hotell
Dato for oppholdet: desember 2015
3  Takk, MarcoPoloTrondheim
Anmeldt 30. desember 2015

Alltid føler man seg velkommen til og med ordner de med privat parkering viss det er vanskelig i gaten. Rene pene rom med deilig havutsikt. rett ut på stranden canteras og nere det meste av faciliteter.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Vikingo1971
Anmeldt 5. august 2014

Exe Las Canteras har havutsikt og ligger vendt mot stranden Las Canteras i Las Palmas sentrum. Hotellet har et spa og rom med gratis Internett.

Rommene på Las Canteras har lys og enkel innredning, klimaanlegg og flatskjerm-TV med satellittkanaler. Mange av rommene har utsikt over bukten og over Tenerife. Ett barn på opptil 12 år kan overnatte gratis i ekstra seng.
Kanariøyenes kongressenter og Alfredo Kraus Auditorium ligger innen 5 minutters gangavstand fra Exe. Du kan parkere avgiftsfritt i nærheten av hotellet.

Romtips: Velg Havutsikt
Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, Kjell S
Anmeldt 31. januar 2014

En resepsjon hvor ingen kunne annet språk enn spansk. Det ble klaget på rommet, men ingen kunne gjøre noe før sjefene kom på jobb etter helga.Det skulle være variert frokostbuffe, men den var uforandret den uka vi var der.

Dato for oppholdet: januar 2014
2  Takk, Øystein M
Anmeldt 1. februar 2013

Du får svært lite for pengene her- internett fungerte ikke på rommet - billige plastmøbler på altanen samt på solterrassen - safen fungerte ikke - det luktet gammelt -og du får som sagt ingenting for 111 euro per natt- men ingenting å si på personalet - vennlige alle sammen

Dato for oppholdet: januar 2013
1  Takk, kaarina f