Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Lite service på hotellet. Ingen hjelp for å finne parkering. Ingen engelsk-kunnskaper. Byen var generelt skitten og den ble en stor skuffelse for oss. Men vi fant flere hyggelige steder I de påfølgende dagene.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Olav L
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Vi hadde ett fint opphold, hadde bestilt med frokost. Bufféten var liten, men godt pålegg og brød. Variert varm mat, oppskjært frukt og 5-6 forskjellige ferskpressede juicer. Hyggelige folk på frokost.
Rent og pent rom, Daniel i resepsjonen utmerket seg særlig, og gjorde oppholdet vårt veldig godt.
Brukte ikke spa avdelingen noe særlig, hadde en behandling med manikyr. Deilig behandling, men dårlig kvalitet på neglelakken.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 267kristinn
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Vi valgte å bo i dette hotellet tross kommentarene, på grunn av beliggenhet og sjøutsikt! Vi bestilte dobbeltrom + ekstra seng og frokost. Når vi kom fram til hotellet fikk vi et tomannsrom og fikk vi beskjed om at det var fult i hotellet og det var ingen ledig dobbeltrom. Vi ønsket ikke å diskutere så vi godtok det. Før vi ankom rommet spurte vi om det var mulig å få et rom med havutsikt, da måtte vi betale 35 euro pr.dag. For å eventuelt kunne få et rom høyere opp kostet det 70 euro pr.dag. Da ble det ikke aktuelt da vi allerede hadde betalt et høyt sum.
Midt på natta våknet vi av lydene som kom fra gata. Vinduet var ødelagt og kunne ikke lukkes igjen. Vi sa ifra på resepsjonen (en annen resepsjonistk) og vi fikk tilbud om å bytte rom. I den anledning spurte vi om vi kunne få dobbeltrom, og da fikk vi et dobbeltrom som hadde utsikten mot en betongvegg. Altså ingenting å se. Neste morgen la vi merke til at ventilasjonen ikke fungerte og det var tett luft inne på rommet. Vi gikk ned igjen og fortalte situasjonen og nå var det en annen resepsjonist. Vi spurte om vi kunne få et rom høyere opp. Da ordnet henne et rom med havutsikt og lett tilgang til terrassen. Som i utgangspunktet skulle koste 35 euro pr.dag. Av personalet på hotellet var denne damen som var mest hjelpsom og hyggelig. Spa avdelingen er et tilleggstjeneste som er separat virksomhet. Den er helt uavhengig av hotellet og alle har tilgang. Det var ikke rent, og stadig mye sand på jakuzzien. Massajen var ikke som forventet, og langt ifra standarden som er generell. Hotellet er absolutt ikke verdt den høye prisen og ikke et 4-stjernes hotell.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, pembeg_lt
Anmeldt 13. januar 2016

Jeg og min kone bestilte med terrasse og hav-utsikt for å nyte ettermiddagene og kveldene på terrassen. Da vi var der i desember så ble det kun et lite snev av sol på terrassen da hotellet vender for mye nord-vest.. Det er sikkert bedre på en annen årstid, da solen er høyere på himmelen.
Så det var litt bortkastet.
Vi ble ble ofte fortalt at garasjen var full selv om den kun var halvfull.
Vi hadde med oss mikrokluter for å tørke av iPad, bord, briller,osv, men de forsvant alle( 4.stk) selv om de ble lagt igjen på rommet
Belysningen på rommet var kald og utrivelig, 4000+ Kelvin, noe som jeg påpekte og ville ha forandret, men det var umulig.
Etter tre dager ble jeg forbannet, og ba om å få snakke med "Sjefen"
Da ble lyspærene skiftet i løpet av 30 minutter.
De hadde en policy på at de skulle ha kjølig og utrivelig belysning over hele hotellet!!
Selvsagt så var det elendig Wi-Fi på rommene!!
Sengene var greie, men renholdet var dårlig.

Romtips: Finn et annet hotell
Dato for oppholdet: desember 2015
3  Takk, MarcoPoloTrondheim
Anmeldt 30. desember 2015

Alltid føler man seg velkommen til og med ordner de med privat parkering viss det er vanskelig i gaten. Rene pene rom med deilig havutsikt. rett ut på stranden canteras og nere det meste av faciliteter.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Vikingo1971