Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Bra hotell. Noe slitt. Fantastisk beliggenhet på stranden i sentrum. Vi fikk en stor terrasse med havutsikt hvor vi så herlige solnedganger. Anbefaler virkelig å betale ekstra for terrasse. Savnet veldig litt kjøkkenting, f. eks en vannkoker og noe bestikk. Det var ingen room service, og man må ut og spise alle måltider. Minibar, tv, hårføner og wifi var bra. Kunne vært oppgradert tv med f.eks Netflix app. Stor matbutikk 30 meter fra hotellet.

Var ikke helt fornøyd med renhold, det var ikke skikkelig rent da vi ankom, spesielt terrassen som heller ikke ble vasket i løpet av hele reisen... de ansatte kan også bli hyggeligere. Ellers var dette en fin ferie. Fint reisemål uten andre skandinaviske turister da vi var der sent i august.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Trek763076
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte via booking.com, bestilte rom med terrasse. Ankom, ingenting av hva vi ba om, fikk vi. Fikk byttet rom til syvende og sist, til 409. Ok rom, men langt fra rent, harde madrasser, skitten terrasse. .
Totalt sett, var dette elendig, unntatt frokosten, som er meget innbydende og bra.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, C5326VUthomasl
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Lite service på hotellet. Ingen hjelp for å finne parkering. Ingen engelsk-kunnskaper. Byen var generelt skitten og den ble en stor skuffelse for oss. Men vi fant flere hyggelige steder I de påfølgende dagene.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Olav L
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Vi hadde ett fint opphold, hadde bestilt med frokost. Bufféten var liten, men godt pålegg og brød. Variert varm mat, oppskjært frukt og 5-6 forskjellige ferskpressede juicer. Hyggelige folk på frokost.
Rent og pent rom, Daniel i resepsjonen utmerket seg særlig, og gjorde oppholdet vårt veldig godt.
Brukte ikke spa avdelingen noe særlig, hadde en behandling med manikyr. Deilig behandling, men dårlig kvalitet på neglelakken.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 267kristinn
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Vi valgte å bo i dette hotellet tross kommentarene, på grunn av beliggenhet og sjøutsikt! Vi bestilte dobbeltrom + ekstra seng og frokost. Når vi kom fram til hotellet fikk vi et tomannsrom og fikk vi beskjed om at det var fult i hotellet og det var ingen ledig dobbeltrom. Vi ønsket ikke å diskutere så vi godtok det. Før vi ankom rommet spurte vi om det var mulig å få et rom med havutsikt, da måtte vi betale 35 euro pr.dag. For å eventuelt kunne få et rom høyere opp kostet det 70 euro pr.dag. Da ble det ikke aktuelt da vi allerede hadde betalt et høyt sum.
Midt på natta våknet vi av lydene som kom fra gata. Vinduet var ødelagt og kunne ikke lukkes igjen. Vi sa ifra på resepsjonen (en annen resepsjonistk) og vi fikk tilbud om å bytte rom. I den anledning spurte vi om vi kunne få dobbeltrom, og da fikk vi et dobbeltrom som hadde utsikten mot en betongvegg. Altså ingenting å se. Neste morgen la vi merke til at ventilasjonen ikke fungerte og det var tett luft inne på rommet. Vi gikk ned igjen og fortalte situasjonen og nå var det en annen resepsjonist. Vi spurte om vi kunne få et rom høyere opp. Da ordnet henne et rom med havutsikt og lett tilgang til terrassen. Som i utgangspunktet skulle koste 35 euro pr.dag. Av personalet på hotellet var denne damen som var mest hjelpsom og hyggelig. Spa avdelingen er et tilleggstjeneste som er separat virksomhet. Den er helt uavhengig av hotellet og alle har tilgang. Det var ikke rent, og stadig mye sand på jakuzzien. Massajen var ikke som forventet, og langt ifra standarden som er generell. Hotellet er absolutt ikke verdt den høye prisen og ikke et 4-stjernes hotell.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, pembeg_lt