Anmeldt 9. februar 2016 via mobile enheter

Booket hotellet selv, ble positivt overrasket over beliggenhet. Ligger et stykke fra stranden, men bra bassengområde. Nærme gågate med mange butikker, rett ved gamlebyen. Litt mørke rom, men stor bra TV, greit bad-masse varmt vann. På balkongen manglet det stoler. Veldig hyggelige folk overalt på hotellet-bra frokost

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Vic55_13
Lucía P, General Manager på AC Hotel Iberia Las Palmas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2016

Dear Guest,
It is great to get a good comment from a senior Tripadvisor member. Such a professional traveler that had spend their time to write a nice words from us it is wonderful.
thank you again or your confident!!!!

Anmeldt 5. juli 2015

Vi (familie på fem) overnattet i forbindelse med hjemreise fra ferie. Hotellet tilbyr shuttelbuss til og fra flyplass, men i helg har dette begrenset verdi da den starter å kjøre sent ( dvs. At man ikke når tidlige fllyavganger i helg). Grei standard på rommene med velfungerende klimaanlegg og fint bad. Gratis Wifi i lobbyen, men du må betale for wifi tilgang på rommet ( 8 euro for en dag)hotellet har solterasse og ett lite badebasseng på taket. Sentral beliggenhet med kort spasertur( 5 minutt) til sentral busstasjon og handlegate(gågate). Hotellet har ett lite antall gratis parkeringsplasser til gjester. Her gjelder først til Mølla prinsippet. Alt i alt ett flott hotell om du skal til flyplass eller ta en byhelg i Las Palmas.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, hanso770
Lucía P, Director General på AC Hotel Iberia Las Palmas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2015

Dear Guest,
Thank you very much for your comments at Tripadvisor. The AC Hotel team would like to say thank you for choosing our hotel for your stay at Las Palmas. We will be happy to welcome you again at our hotel.

Anmeldt 1. april 2015 via mobile enheter

Bodde her en natt i forbindelse med jobb. Fikk ikke stort inntrykk. Rommet var stort. God seng, rent rom, god frokostbuffet som åpnet tidlig. Fikk ikke prøvd andre fasiliteter. Personalet var ganske nøytrale.. Hotellet har gratis flyplass transport, må bookes på forhånd. Ellers så er det en taxiholdeplass utenfor hotellet. Hotellet booker ikke taxi for deg, så still deg opp å vent :) taxi kom raskt i mitt tilfelle.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, HenHof
Lucía P, Director General på AC Hotel Iberia Las Palmas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2015

Dear Client,
Thank you very much for your comments at Tripadvisor, I am happy to know that you liked the hotel and specially the rooms. About your comments over our transportation service, the hotel offers a courtesy service for all our clients in a regular schedule and we just able to book for a seat in your way back to the hotel. The shuttle service has limited seats as it is understandable. There is a taxi stop just a couple of meters away from the hotel and there is always taxes available over there. Thank you very much for the good comments, we will be happy to welcome you again at the hotel in your next trip to Las Palmas.

Anmeldt 14. februar 2015

Hotellet ligger godt plassert, ca 30 minutter fra flyplassen, og midt i mellom gamlebyen Vengueta og selve Las Palmas by.

Hotellet så nyrenovert ut, det er pene og ganske store rom. Sengene er som vanlig i sør Europa litt hardere enn på hoteller i Norge, og det passer meg utmerket!

Frokosten var litt kjedelig, men ikke verre enn mange andre hoteller jeg har vært på. De hadde eggerøre, tomatbønner og pølser for de som liker varmmat til frokost. Av annen mat var det skinke, ost, lyst brød, mange ulike wienerbrød og frukt. Kaffen er meget god!

Mellom rommene er det svært lytt, første natt sov jeg nesten ikke da jeg landet på etasje med et ungdoms basketball lag som løp i korridorer og smalt i dører og snakket i gangene. Bodde også rett ved heisen, men vendte meg til den lyden ganske fort.

Det er gratis WiFi i lobbyen, den fungerer også på rommene, selv om de ikke sier det. Trenger du en rask linje til å se film/streame må du kjøpe Wi Fi tilgang for 5 euro for 8 timer (de har også et tre og femdagers tilbud på WiFi). Anbefaler å bare prøve en natt først, mitt nett var alt for tregt til mitt bruk, så jeg kansellerte bestillingen min på Wifi Room.

Hotellet har gratis ankomstservice fra og til flyplassen. Husk å reservere plass på flybuss til flyplassen, det var det ingen som fortalte oss at vi måtte, så vi ventet på en buss som aldri kom, og måtte til slutt ta en taxi. Litt sløvt av hotellbetjeningen, vi spurte dem kvelden før om klokkeslett for shuttlebussen, og stod og pratet med dem om dette i flere minutter. Vi fant det merkelig at de ikke på noe tidspunkt informerte oss om at dette måtte reserveres.

Treningssenteret på hotellet brukte vi flere dager, det er to tredemøller, sykler og en crosstrainer i tillegg til løse vekter og litt annet. Fint tilbud. PS, bassenget på takterrassen er IKKE oppvarmet. Jeg svømte der 2 ganger i ca 14,5 graders vann, det var iskaldt og måtte slutte da jeg nesten besvimte av kulden mot hodet. Men det er sikkert varmt om sommeren når solen varmer det opp. Vi var der i februar.

Ellers ligger hotellet i gåavstand til gamlebyen, Vengueta. Triana er hovedgaten der med diverse shopping og mattilbud. Det er 6-8 minutter med taxi til Las Palmas by.

Så ingen familer på hotellet, det passer nok best for par/venner på tur.

Romtips: Velg rom litt bort fra heisen. Alle rom med nummer 14, 15, 16, 17 og 18 ligger rundt heisdørene. Velg rom som vender mot havet, på baksiden er det en skole med unger som flyr rundt, og klokker som ringer inn/ut hele tiden.
Dato for oppholdet: februar 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Martine L
Lucía P, General Manager på AC Hotel Iberia Las Palmas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2015

Dear Mr. Martine,
Thank you very much for your review at Tripadvisor, you have taken your time to do it and we are very graceful for that. I can see that you enjoyed your stay at Las Palmas and at our hotel. We have to improve some things as the transfer information, even thought there is a big roll up at Reception with all the information about our courtesy transfer service. On the other hand I know that have been very cold at Las Palmas, it is true, this weather have been unusual in the island.
I hope you will count on us in your next trip to Las Palmas, we will be very happy to welcome you again.

Anmeldt 17. mars 2014 via mobile enheter

Hyggelig betjening.Fine rom.
.med godt utstyrt bad.Rent
og pent.
Fin frokost buffe.Resturanten var ikke særlig
koselig. Lignet ett p.c rom.
Savnet internett på rommet.
Beliggenheten var bra.
Nær gågaten og busstasjonen.
Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mars 2014