5 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 115
Expedia.comUSD 115
Agoda.comUSD 123
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Hotellet ruver over hele Santa Cathalina, med sitt runde høye utseende. Rommene er store, men det kunne vært sittemøbler på terassen. Man ser ut over hele byen fra den. Super frokost med både fint og grovt brød, gode skinker og flere gode oster. Frukt og grønt er fresht og det finnes også eggerøre, kokt egg og mye mye mer. Vi spiste også middag der en dag, men det var ikke fult så bra. Entrecot var seig. Helt øverst finnes et basseng(24 etasje) med utsikt. Det mangler en større poolbar der. Uansett har vi et godt helhetsinntrykk. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, traveleliz
Anmeldt 22. mars 2018

Som mangeårig medlem av Marriotts kundeklubb var det naturlig å velge dette hotellet da vi skulle overnatte noen dager i Las Palmas i forbindelse med vårt gullbryllup. Det var en nedur ! Hotellet var dårlig merket på utsiden men vi fant til slutt ut hvordan man kom inn. En minimal heis godt skjult førte oss opp fra gateplan til inngangspartiet.
Værelset var enkelt utstyrt. Ingen bruksanvisningerer for kaffemaskin eller TV.

Restauranten på 23 etqasje var usjarmende. Vi ankom rett før kl 20 og forsto ikke hvorfor personalet ignorerte oss , før en fortalte oss at kjøkkenet ikke åpnet for kl 20.
Vi fikk bestilt 2 stk entrecote med instruks om at de skulle være blodrøde, noe som tilsier mege kort steketid. Det tok 40 minutter før maten kom på bordet !
Pepper og salt kom først atter at det ble etterlyst.

Til desert ble vi anbefalt frisk frukt, da det ville ta kortest tid ! Det gikk 30 minutter !

Idag er highspeed WiFi like selvfølgelig som vann og elektrisitet. Det har men ennå ikke oppdaget her!

Stedet trenger åpenbart managemen tilsyn ! Jeg sier ikke mere 1

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, ragnarotterstad
Anmeldt 21. november 2017

Rommet var veldig sterilt, men deilige senger,lekkert baderom, veldig støyende ventilasjonsanlegg som gjorde nattesøvnen dårlig. Frokostsalen var flott, men vi fikk kun en lett frokost siden vi skulle reise veldig tidlig. Fantastisk utsikt både fra rommet og fra frokostsalen

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 730Anna
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Et helt middels hotell. Ligger greit til ved stranda. Inngangspartiet var helt merkelig. Har du baggasje må du inn i en trang heis fra bakkeplan. Husk for all del at du ikke må bestille mat fra roomservice. Vi forsøkte to ganger, og begge gangene var maten uspiselig.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, RuthS239
EventSales, Guest Relations Manager på AC Hotel by Marriott Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2017

Dear guest,

Thank you for your confidence in AC Hotels in your recent stay in Las Palmas.

We are sorry to hear your experience with our room service. We have shared your comments with the appropriates departaments to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.

Kind regards,

Anmeldt 27. januar 2017 via mobile enheter

Dette hotellet et på 25 etasjer så her finner man mange rom med utmerket utsikt. Hotellet er rundt, så man kan få rom med utsikt i ulike retninger. Vi bodde i 14 etasje og hadde fantastisk utsikt over havna, havet og byen. Det var utrolig fint å starte dagen med å dra fra gardinene og nyte lyset, solen og utsikten. Fint rom. Moderne og praktisk innredning. Bra bad som også hadde badekar. Vi spiste middag i restauranten i 23 etg og maten var god. Litt lite interessert betjening, men ganske hyggelig. Flott utsikt også der :-) Det er basseng på taket, men pga overskyet vær og litt kaldt i vannet så ble ikke dette prøvd. Fint hotell som jeg gjerne bor på igjen.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, goifyoucan