“Sentralt på Las Canteras”
Anmeldelse av Glamour

Glamour
Vurdert som nr. 264 av 1 693 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi spiste her , rikt Menu- utvalgt. Man bør ha god tid, da maten lages fra bunnen av, men smaker desto bedre. Lavangen var god med mye ost. Desserten ( is og cafe latte) var ordentlig. Prisen var hyggelig. En Resturant å anbefale, men reserver gjerne bord, da den kan fort bli full.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Terje F

Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Det er som å komme hjem til noe kjært og kjent når vi igjen besøker Glamour,
etter et år hjemme i Norge.
Anna møter oss blid og glad over å se oss igjen. Eieren tar oss i handa og virker glad over å se og møte Mr. Bjorn!
Marco hilser og ønsker oss tilbake til Glamour han også. Godt å kjenne seg velkommen av flotte og varme mennesker.
Maten på Glamour er helt fantastisk, de leverer alltid. De gjør alt de kan for at maten skal smake; ber du om noe ekstra, f.eks. mer saus eller krydder, så får du det slik du ber om. Dessertene på Glamour kan ingen slå !
Jeg kjente en tåre i øyekroken siste kvelden da jeg tok farvel med Anna❤️
Hun er gull verdt for denne restauranten!
Vi var i Las Palmas i 5 uker og hadde mange spennende matopplevelser og gode møter med menneskene på Glamour.
På gjensyn!
Bjørn og Wenche

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Settnes
Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt Glamour mange kvelder nå i februar og i januar. Vi har også hatt med venner og familie. Vi blir alltid tatt i mot med varme og omsorg. Maten er supergod og variert. De som jobber der gjør alt gir alt for at kvelden skal bli vellykket. Det blir det alltid.❤️
Vi anbefaler Glamour til alle som liker god mat og god atmosfære.
Vennlig hilsen Wenche og Bjørn

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Settnes
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig betjening, rimelig. Kom uoppfordret med fleeseteppe Stedet anbefales virkelig

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Lise_SK2016
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Perfekt ramme for tapas. Bestilte ost, skinke og fersk focaccia. Turistplass er dette, såklart, med den beliggenheten den har. Men, tapasen var god den, og servicen likedan. Perfekt plass å sitte og sjå utover havet.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, jannehelenl

Reisende som så på Glamour, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Glamour? Del dine erfaringer!