Oppdag Las Palmas City på sykkel på 4 timer

fra kr 772,18
fra kr 2 245,26
fra kr 2 851,12
Anmeldt 25. januar 2018

Katedralen i Las Palmas er vel verd et besøk, der den ligger sentralt plassert i gamlebyne, og ikke langt fra handlegaten Triana.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Vidar B
Anmeldt 30. mai 2017

En flott katedral. Ta heisen opp i tårnet og se utover Las Palmas. Besøk gjerne butikken og kjøp med en souvenir.
Anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, 4rnhild
Anmeldt 2. januar 2017 via mobile enheter

Er ikke veldig religiøs eller interessert i arkitektur. Men man kommer ut derfra med en wow følelse uansett.

Absolutt verdt turen innom.
Husk også å ta turen opp i tårnene for å få utsikten over byen.

Dato for opplevelse: januar 2017
1  Takk, nicolasj346
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Jeg og min mann ferierte på Gran Canaria i førjulstiden og i julehøytiden.
En av dagene busset vi inn til Las Palmas og var bl.a innom denne mektige kadedralen.
Både kadedralen og klosteret/museet var en god opplevelse.
Fikk et lite støkk da vi så den forrige biskopen ligge i en glasskiste.
Ellers var det mye fint å se/oppleve.
Skal definitivt innom der ved neste korsvei!

Dato for opplevelse: desember 2015
2  Takk, Ingjerd
Anmeldt 17. september 2016

"Gamlebyen" med Santa Ana-katedralen i "hovedstaden", er et "must" dersom du er badegjest lenger syd, om bruker en dag eller to til å besøke Las Palmas. Det enkleste å ta buss nr 91 (direktebussen), og spasere 10-15 minutter (retning sydvestover) til gamlebyen, hvor du kan besøke for eksempel Santa Ana-katedralen. Vi har også besøkt dette område i påsken - og sett fantastiske påskeprosesjoner.

Dato for opplevelse: november 2015
1  Takk, Ketil123