Gratis avbestilling frem til 21.05.21
Gratis avbestilling frem til 22.05.21
FindHotelUSD 58
eDreamsUSD 61
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet ble bruke pga noen av vennene var studenter, og de hadde et fast budsjett.
Men det er noe ting som kan være greit å vite før man bestemmer seg for et bosted.

- Det er ikke noe form for aircondition på hotellet, så dagene og nettene kan være veldig varme. Jeg kjøpte en vifte som hjalp mye med varmen.

- For å bruke safen må jeg betale for det. Selv om det står på nettsiden deres at den skal være inkludert. Og selve safen er med en nøkkel, ikke kode.

- Hvis man er flere, er sengene enkeltsenger. Kjæresteparet som var med fikk enkeltsenger, selv om de skulle ha dobbelseng.

- Frokosten er veldig simpelt. Rundstykker, litt pålegg, yoghurt, og litt frukt.

Hotellet var ellers veldig sentralt, nærmer stranden
Noen i repsesjonen var hyggelig, og var veldig hjelpsom med attraksjoner, og steder å gå.

Men har man muligheten å bruke noen kroner ekstra, ville jeg valgt et annet hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, georglieg
Anmeldt 7. august 2018

Var litt vanskelig å få låse døren på rommet, opp og igjen. I grunnen greit, litt gatebråk da der var en del utested rundt, plaget ikke meg, men kanskje for de som er litt var for slikt. Haddde hjørneleilighet så jeg fikk det fra to kanter.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, hjelseth
Anmeldt 23. april 2017

Harde senger.Det ble ikke skiftet senge tøy hver dag.Ble ikke vasket opp asjetter vi hadde brukt.Ingen info om at vi måtte kjøpe oppvask middel.Dårlig rengjøring på badet.
Utsikten var dårlig så bare inn i veggen til neste hotell.

Romtips: 5 etasje Den beste utsikten.All de andre rommene hadde utsikt inn i gården.
Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, BenteL281
Anmeldt 8. februar 2017

Værelset var lite og nedslitt. Minikjøkkenet burde vært skiftet ut for noen år siden. Råte i front ( nederst mot gulv ).Skapdører som hang og slang. Slitte overskap, og ikke varmt vann på minikjøkken. Rom 503. Ikke wifi på værelsene. Måtte sitte i lobby. Greit det, men der satt en lokal person hele aftenen med spansk tv veldig høyt på. Han okkuperte nesten hele lobby. Måtte til slutt si til reiseledere som er tllstede på hotellet. Det ble ordnet med en gang. Han ble bort. De er hyggelige. Låsene til værelsene har gamelt låssystem fra forrige år tusen. Burde skiftes ut. pga sikkerheten..Brann osv. Dårlige engelskkunnskaper i resepsjonen, Kun en kunne litt

Romtips: Vet ikke da, jeg ikke så andre værelser enn mitt eget.
Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, FinnJ85
Anmeldt 18. juni 2016

Vi bodde her en uke i desember 2013. Greit leilighetshotell. Veldig sentralt med kort vei til stranden, restauranter og severdigheter. Litt støy i fra gaten. Ganske slitt rom, og hotell generelt. For prisen var dette helt ok.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, 858mtorres