“Beste spisested i Las Palmas”
Anmeldelse av Camino al Jamonal

Camino al Jamonal
Vurdert som nr. 13 av 1 644 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Restauranten har enkle lokaler og ikke så mange bord.Dette er en populær restaurant også for fastboende, så det lønner seg og gå innom og reservere et bord. Menyer er bare på spansk, men du får god hjelp til å velge fra menyen. Det er best å velge flere retter som deles. All maten vi har fått her er veldig god, og du får alle typer vin i glass. Bare la servitøren bestemme vin, - de har bare gode viner. Rask og god service, god mat og god vin.Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Trondheimer

Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Så på tripadvisor at mange skrytte av service og mat. Så vi tok turen dit etter noen drinker ved stranden. Vi fikk sitte i baren. De snakket dårlig engelsk, men vi fikk bestilt skinke, ost, friterte grønnsaker ,scampi, og vin. Både mat ,vin og service var veldig bra. Anbefales

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hallhoy
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Virkelig verdt å prøve!
Magiske servitører som kan jobben sin, og tar godt vare på gjestene.
Spansk autentisk mat, gode råvarer og selvfølgelig laget i fra bunn.
Tomat/avocado salaten er alene verdt et besøk.
De er ekspert på gode skinker, og det spares ikke på porsjonene.
Her får du valuta for pengene i tillegg.
Som sagt, løp og kjøp

Dato for besøk: november 2017
Takk, 1972tinah
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Helt sjef snack bar. Er du glad i spekeskinke ost og vin, er dette stedet du blir sittende.. Sjekk åpningstider først

Dato for besøk: juni 2017
Takk, StianAlexander
Anmeldt 6. november 2016 via mobile enheter

Det beste her var egentlig personalet. Veldig god service og ganske så fulle vinglass! Maten var god, men ikke spesiell. Absolutt verdt et besøk for lunsj

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 217marteb

Reisende som så på Camino al Jamonal, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Camino al Jamonal? Del dine erfaringer!