“Fersk fisk som smaker nydelig”
Anmeldelse av Amigo Camilo

Amigo Camilo
Vurdert som nr. 39 av 1 643 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Mitt første inntrykk var mer negativ, siden det ser ut som en turist restaurant.
Det var ikke så lett å finne et bord, stedet virker veldig populær både for turister og lokal befolkning.
Det er også ikke så lett å gjennomskue systemet, siden servitørene løper å servere hele tiden.
Det finnes forskjellige forretter og hel fisk.
En av de hyggelige servitørdamene tar deg med til utvalget ved kjøkken. Her finnes nydelige blekksprut i forskjellige fasonger, blåskjell, gambas, sardiner og en slags dorade fisk.
All maten blir enten fritert eller stekt og kommer med salad og poteter.
Nydelig mat- litt høy stemning i lokalet men man blir ikke skuffet tross ventetid.

Takk, Annett B

Anmeldt 23. oktober 2018

Denne resturanten ligger i utkanten av Las Palmas. Her velger man maten selv. Helt ferskt. Ferskere får man det ikke. Pass på å komme kl.2000, da denne er svært populær og begrenset sitteplasser.

Takk, Terje F
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Pek på det du vil ha,vent og spis.
Gode gambas, svært god fisk.
Det er en fordel å kunne noe mer spansk en det vi kan da alt foregår på spansk (non English speaking staff)
Beste og ferskeste sjømaten jeg har spist på lenge. En god grunn til å lære seg litt mer spansk ;p

Dato for besøk: mars 2018
Takk, O-Brings
Anmeldt 26. november 2017

Her velger du maten din selv i disken. Hvilket ypperlig konsept!. De enkle forholdene med plasbord og plaststoler gjorde ingenting når smaksopplevelsen og servicen er super. Dette kan anbefales hvis man kan godta enkle forhold.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Kjell_53
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Vi leste på tripadvisor at det var en fantastisk fiskerestaurant.. Trodde jeg kunne smake masse forskjellig, men fikk bare alternativ hel, eller halv porsjon.. Jeg ville ha én av hver enkelt.. Og ingen snakket engelsk.. Dyrt også.. Hyggelig personale..

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 316arner

Reisende som så på Amigo Camilo, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Amigo Camilo? Del dine erfaringer!