2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 128
EtripUSD 138
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her en weekend i juni. Kort vei til strand og shopping. Fin takterrasse med utsikt mot havet. Vi hadde kun frokost inkludert, vi var fornøyd med denne, godt utvalgt. Langs strandpromenaden er det masse restauranter å velge mellom for lunch og middag. Rommet på hotellet var fint, flislagt bad med stor dusj. Senga var også god. Savna dyne, var kun et lite tynt "laken" til å ha over oss. Ble kaldt når aircondition stod på. Denne måtte stå på ellers ble rommet alt for varmt. Ellers fikk vi vin på rommet i anledning bursdag, rundt tall. Det var koselig. Hyggelig folk som jobbet der.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, LiseSkinnes
vanessa c, Guest Relations Manager på Exe Las Palmas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Kjære Liseskinnes,
Tusen takk for at du valgte oss for ditt opphold i Las Palmas de Gran Canaria. For oss alle er din mening veldig viktig. Vi er glade for å vite at du likte din entancia på Cantur City Hotel.
La oss håpe å se deg igjen snart.
Mange takk og vennlig hilsen

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Bodde her i 1 uke. Hotellet ligger sentralt til. Kort vei til stranden,butikker osv.. Koselig med takterrasse og basseng. Takterrassen trenger en skikkelig oppussing. Wifi funket dårlig i tredje etasje. Var ikke noe spesielt fornøyd med frokost eller lunsj. Frokosten smakte helt greit,men savnet matmerking. Det var ikke alltid like greit å se hva de forskjellige rettene var. Eller drikke. Trodde det var smoothie,men det viste seg at det var tomatjuice. Pizzaen smakte ikke noe godt. Ellers var det grei valuta for pengene. Sentralt og kort vei til stranda. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, LinnJ86
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Bodde her 6 dager i november. Bygningsmessig noe slitt, og derav ikke full score.
Flott takterrasse med bar og basseng, god frokost og god service
Et godt valg ifht pris!
Kan anbefales for alle som ønsker å bo sentralt

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Road375905
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Bodde her en uke i september. Hotellet er helt Ok. Det er reint, men bærer preg av å være gammelt. Takterrassen trenger en ordentlig oppussing, og bassengene så ikke rent ut. Det flotte med dette hotellet er de som jobber der og nærheten til stranden. Veldig hyggelige folk i resepsjon og ved frokosten. Stranden er bare noen meter fra hotellet, og det er dette som gjør at jeg kommer til å reise tilbake til dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, marsbeck
Anmeldt 13. august 2017

Hadde ei overnatting her i august 2017. Helt ok hotellrom. Rent og pent. Gode senger. Solterrasse på taket, her var det også en liten bar. Frokosten var god. Veldig bra at hotellet ligger nært stranden og strandpromenaden.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, BenteF33