“Lite hyggelig”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019

Rett og slett fryktelig dårlig service. En skikkelig turistfelle. Maskineri. Og dette sier jeg som har jobbet mye som servitør selv. Jeg spiste alene og hadde verdens enkleste bestilling den kvelden. Følte at jeg var til bryderi bare ved å eksistere. Det finnes utrolig mange hyggelige steder med genuint tilstedeværende servitører like i nærheten som heller fortjener ditt besøk. Bare styr unna.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Snillturist

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 4 som bestilte mat sammen.. 3 av oss fikk maten samtidig og siste mann fikk maten 10 minutter etterpå... nesten rå biff...

Takk, HeleneM65
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Personalet var svært imøtekommende og raske. Forretten Grilled Cheese var nydelig, og Foccaciaen var og god (men vær obs på at det ikke et foccaciaen som vi kjenner den, her er det som en pizza med tomatsaus og hvitløk)
Pizzabunnene var gode og sprø, og mye topping å velge mellom.
I tillegg er det en svært renslig restaurant, ingenting å utsette på det moderne toalettet. Kunne gjerne kommet tilbake her igjen :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, 497fridas
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Var et helt ok sted å spise lunsj. Nydelig å sitte ute med utsikt over stranden. Maten var god, men synes det var noe dyrt. Et helt ok sted å spise.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Lisa G
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Hold dere unna! Elendig service, glemte bestillinger. Fikk til slutt kald biff. Ba om å få den oppvarmet/evt ny. Samme biff kom tilbake etter 15 min like kald. Vannet vi bestilte kom aldri. Men pommes frites var Ok.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, finnb285

Reisende som så på La Casa Roja - O Sole Mio, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i La Casa Roja - O Sole Mio? Del dine erfaringer!