City Sightseeing Las Palmas de Gran Canaria hopp-på-hopp-av-tur

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Playa de Las Canteras på
2025 av 8 002 anmeldelser
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Veldig fin strand som var urolig ren og finkornet. Vi lå litt innerst i bukta og da lå vi i le for de største bølgene. Lite mennesker siden det er utenom sesong, lett å få solseng til en veldig billig penge. Anbefales og definitivt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Jannecke J
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Mjög þrifaleg og öruggt umhverfi. Auðvelt að fá bekki með sólhlíf fyrir sanngjarnt verð. Engin átroðningur og fjölbreytt mannlíf.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Guttormur Björn Þ
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Er vel ikke noe typisk strandmenneske, så dette er egentlig en helt vanlig strand for meg. Mye folk og mye å se på.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, KaiStick
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Var her en dag sist i mai .Anbefaler stranden som går over flere kilometer. Ren sand og velstelt, også toaletter. Nydelig sand , men noe vindfullt til tider. Mange flotte spisesteder rundt . Spiste god pasta rett ved på en hyggelig italiensk restaurant med kun 3 bord ute. Husker ikke navnet her, men lett å finne. God ettermiddag her før tilbaketuren gikk til playa Del Ingles .

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, jorilln
Anmeldt 23. april 2018

Er veldig mange og gode spisesteder.
Vind er det hver dag,ser det ut som.
En populær strand,mange turister fra hele verden spaserte rundt på promenaden virket det som.....

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Reymund K