City Sightseeing Las Palmas de Gran Canaria hopp-på-hopp-av-tur

fra kr 293,26
fra kr 891,51
fra kr 634,38
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Strandpromenade i Las Palmas går langs hele den herlige stranden fra Puntilla til Auditoriet Kraus!
Las Palmas har massevis å by på sa utesteder, restauranter, kultur kunstutstillinger og så mye mer.

Takk, MiaI104
Anmeldt 13. november 2018

Sjeldent god bademuligheter midt i storbyen Las Palmas. Velegnet for morgenbad om du for eksempel velger å bo på Sercotel Cristina Las Palmas.

2  Takk, Sirius55
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Veldig fin strand som var urolig ren og finkornet. Vi lå litt innerst i bukta og da lå vi i le for de største bølgene. Lite mennesker siden det er utenom sesong, lett å få solseng til en veldig billig penge. Anbefales og definitivt verdt et besøk.

Takk, Jannecke J
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Mjög þrifaleg og öruggt umhverfi. Auðvelt að fá bekki með sólhlíf fyrir sanngjarnt verð. Engin átroðningur og fjölbreytt mannlíf.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Guttormur Björn Þ
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Er vel ikke noe typisk strandmenneske, så dette er egentlig en helt vanlig strand for meg. Mye folk og mye å se på.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, KaiStick