“Som barn igjen”

Museo Elder de la Ciencia y la Tecnología
Bestill på forhånd
USD 23,17*
og oppover
City Sightseeing Las Palmas de Gran Canaria...
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 12. januar 2016 via mobile enheter

Selv voksne blir som barn på teknisk museum. Vi lekte oss med statisk elektrisitet, varme kameraer, grønt rom og en film om å ta vare på rev som absolutt er vært å få med seg.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, anncharl0ttm

Anmeldt 13. oktober 2015 via mobile enheter

Timene flyr inne på teknisk museum. I andre etasje er det fullt av interaktive aktiviteter. Veldig lærerikt.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Vebjorn69
Anmeldt 21. juni 2015

Dette var et flott museum og vår sønn på 11 år fikk ikke nok av dette selv om vi var der 2 ganger på 3 uker. Det var veldig flott og interessant for oss voksne også. Det var verdt et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2014
Takk, Anne T
Anmeldt 14. februar 2015

Da det var litt dårlig vær, dro vi på museum. Museo Elder er fint for voksne og barn, minner meg litt om VilVite sentrene i Norge. Det er mange aktiviteter, en kan delta på, løse matematiske problem med figurer og tall, titte inn i magiske speil, og oppleve forsinkelsen av lyd som reiser i 300m/s. Dette er bare en liten del av det en kan se.

En del av opplevelsene er ikke på engelsk, så for meg var det bra at jeg kan litt spansk for å få enda bedre utbytte av opplevelsen. Men mye er tekstet. De har også en fin utstilling med astronomiske bilder av nattehimmelen over Gran Canaria, med stjerner, supernovaer og galakser noe som interesserer meg.

Vi var to voksne venner på tur, og vi var der faktisk i nesten tre timer.
Anbefaler å ta en tur, selv om solen skinner:-)

Dato for opplevelse: februar 2015
Takk, Martine L
Les flere anmeldelser
Anmeldt 12. september 2014

Her finner du det nærmeste et vitensenter. Barnetilpasset. Mange av de kjente matematiske,fysiske og kjemiske lovene får man direkte kontakt med her på en lekende måte. Vert et besøk. Terje Skudeneshavn

Dato for opplevelse: mars 2014
1  Takk, Terje F

Reisende som så på Museo Elder de la Ciencia y la Tecnología, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Museo Elder de la Ciencia y la Tecnología? Del dine erfaringer!