Museo Elder de la Ciencia y la Tecnología
Supert

Anmeldt 8. september 2018
688marite
Veldig mye å se på:) nåkka før en kvær.

Teknologisk museum var veldig arti, mye å se og prøv. Dette er en plass hele familien kunne trives... les mer

Anmeldt 1. januar 2018
Kristian S
Leknes, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Med barn på 9 og 11 år var det midt i blinken med noen timer her. Vi betalte 6€ for voksne og 3€ for barn- da fikk vi mye for pengene! Mange spennende aktiviteter for store og små, og robåt-arm-simulator (verdens eneste) var et høydepunkt. Anbefales på det sterkeste! for voksne og 3€ for barn- da fikk vi mye for pengene! Mange spennende aktiviteter for store og små, og robåt-arm-simulator (verdens eneste) var et høydepunkt. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 688marite
Anmeldt 1. januar 2018

Teknologisk museum var veldig arti, mye å se og prøv. Dette er en plass hele familien kunne trives en dag:)

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, Kristian S
Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Lett tilgjengelig ved Catalinaparken og gode bussforbindelser. Utstillinger med variert innhold etter moderne pedagogiske prinsipper. Masse interessant for små og store.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, DagB45
Anmeldt 4. februar 2016 via mobile enheter

Dette er en plass det er lett å slå ihjel noen timer på. Masse gøyale og interessante ting for både store og små barn. Både engelsk og spansk informasjon på de aller fleste ting. Vel verdt en titt!

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, sveintor
Anmeldt 12. januar 2016 via mobile enheter

Selv voksne blir som barn på teknisk museum. Vi lekte oss med statisk elektrisitet, varme kameraer, grønt rom og en film om å ta vare på rev som absolutt er vært å få med seg.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, anncharl0ttm