“Nydelig mat og hyggelig service”
Anmeldelse av La Teta de la Vaca

La Teta de la Vaca
Vurdert som nr. 79 av 1 545 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk tilfeldig innom til lunsj og fikk straks et bord. Bestilte fire småretter samt oliven, som servitøren mente var passe for to. Det var mer enn nok mat, og vi vil spesielt trekke fram sirloin cubes og canariske poteter med nydelig mojo. Hyggelige servitører bidro til et meget godt inntrykk.

Takk, FrkFi

Anmeldt 6. oktober 2017

Dette er en restaurant med meget god og hyggelig service. Vi bestilte lammeskank første kvelden og servitøren opplyste oss om at det tok ca. 30 minutter og det tar det jo å tilberede en skank selv om den var 'ferdig' på forhånd.no problem, vi bestilte scampi som forrett og det er de herligste scampi vi hadde smakt. Nydelig var skanken også. Anbefaler også lenguadoen (en flyndrefisk) som vi fikk akkurat som vi ville,uten kapers og sitron. No problem som servitøren sa. Senere i uken ble det biff,ba om lite stekt, No problem. Alt i alt en herlig restaurant og herlige servitører. Har bord både inne og ute og med den temperaturen det var ble det jo å sitte ute. En annen fin ting var at selv om du satt ute i gaten var bordene omkranset med glassvegger så man satt beskyttet allikevel.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Reidar12345
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, med kjøtt så mørt at kniv var omtrent uaktuelt. Bestilte indrefilet som ble ferdigstekt ved bordet. Servert med grillet paprika og stedets friterte poteter. Valgfri saus . Nydelig vin og særs god service. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, jannehelenl
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Nydelig mat. Intresante lokaler. Ta en tur hit så får du god og tradisjonell mat på Las Canteras. God vin hadde de også. Designet på lokalet - med kuer - var jo litt spess.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 915RitaK
Anmeldt 6. november 2016 via mobile enheter

Fantastisk oksefilet. Utrolig mørt. Kanskje ikke så spennende tilbehør, men det kan jo være at vi ikke skjønte menyen. Vi fikk bare bakt paprika. Vinvalget var helt fantastisk. Vi valgte den som ble anbefalt og den var verdt hver euro.

Dato for besøk: november 2016
Takk, halvardj2015

Reisende som så på La Teta de la Vaca, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i La Teta de la Vaca? Del dine erfaringer!