“Koselig sted”

La Taberna de El Monje
Vurdert som nr. 143 av 1 644 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Kjøkken: Spansk
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Her var det koselig! Vi valgte å sitte innendørs for en rask lunsj, hyggelig betjening (som også behersker engelsk). Vi bestilte noe så enkelt som toast, kaffe/kakao/te, samt et glass ferskpresset juice hver. Enkel mat med god smak! Absolutt verdt å lunsje her :-)

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Knutsdatter

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi var innom på tidlig ettermiddag en onsdag for lett lunsj. Alle slo til på tilbudet deres på varm drikke, jus og sandwich for 4 euro. Kvaliteten på maten var høyere enn mine forventninger iallefall. Betjeningen var veldig hyggelig og hjelpsom. Ikke de fresheste lokalene, men atmosfæren var veldig fin, og det var lett å føle seg velkommen!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, sveintor
Anmeldt 13. mars 2017

Stoppet her for en rask liten lunch. Maten var bra/gjennomsnitt, men betjeningen var hyggelig. Rimelig prisklasse. Hit går du dersom du vil ha litt mat og drikke. Ikke stedet for gastronomiske opplevelser.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, vsvidar
Taberna_de_El_Monje, Gerente på La Taberna de El Monje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Thank you so much for your opinion. regards

Anmeldt 27. januar 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, både på uteserveringen og inne ved baren. Vennlig og med god service. Vi hadde enkel mat type bocadillo med ost og spekeskinke og et fat med god canarisk ost. Begge deler var godt. Totalt sett var opplevelsen veldig god. Anbefales

Dato for besøk: januar 2017
Takk, goifyoucan
Taberna_de_El_Monje, Gerente på La Taberna de El Monje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2017

Ingunn, muchas gracias por su momentario, nos motiva y alienta para seguir trabajando con entusiasmo y disfrutar de nuesrtro trabajo. Para nosotros un placer que haya sido de su agrado.
Hasta pronto,
Agata.

Anmeldt 30. oktober 2015

Vi var i Vegueta og oppdaget stedet for en rask tapaslunsj. Vi bestilte blant annet spansk eggerøre (poteter) oliven, ostebrett med tilbehør. Alt smakte godt og det var rimelig. Stedet reklamerte bla verdens beste kake ( norskKvæfjordkake) fra et norsk konditori- imponerende. Stedet synes å være populært for fastboende såvel som for turister.

Dato for besøk: oktober 2015
2  Takk, Terje F

Reisende som så på La Taberna de El Monje, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i La Taberna de El Monje? Del dine erfaringer!