“Positivt overrasket ”
Anmeldelse av Asia house

Asia house
Vurdert som nr. 288 av 1 547 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Flott og luftig restaurant i andre etasje med utsikt mot gaten og kasino.

Hyggelig og god service.

Maten var veldig god.

Vi var et følge på 4 og en av ungene ønsket pizza fra barnemenyen som dessverre var usolgt. Det løste de enkelte med å kjøpe pizza til henne fra nabo restauranten.

Takk, Y3430VP

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Spiste en lunsj med familien og maten kom meget raskt som er positivt.
Dumplings var gode, men ellers var det leste sånn midt på treet

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndreSor77
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Besøkte restauranten to ganger for 4 år siden og var veldig fornøyd da. Like fornøyd nå. Gode posjoner med god mat og god service. Kommer sikkert tilbake.

Dato for besøk: november 2017
Takk, arnfinn99
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Vi var innom her for og spise lunsj og angret ikke. Maten var veldig god og porsjonene var gode. Jeg hadde vårrull og crispy kylling, mannen hadde crispy biff. Begge rettene var utrolig gode! Kommer lett tilbake hit.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hanne S
Anmeldt 23. april 2017

Med bord langs veggen hadde vi fin utsikt mot kasino og gaten. Bestilte and med forskjellig saus. maten var god, og det var rikelige porsjoner. Sausen virket litt "enkel", som om det var samme base men forskjellig tilsetning. Som etterrett bestilte vi smoodiedrinker. Fikk enorme glass med fersk fruktsmoodie. Forfriskende.

Dato for besøk: april 2017
Takk, rabben2015

Reisende som så på Asia house, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Asia house? Del dine erfaringer!