“Meget bra”

Gran Terraza Lolita Pluma
Anmeldt 16. september 2021

Veldig bra service, god mat og hyggelig stemning, vi spiste der flere ganger da vi var på besøk i Las Palmas.

Dato for besøk: september 2021
Takk, opplevelsene

Anmeldt 7. april 2018

Denne uterestauranten ved parken, ligger midt i turistløypa, og det var derfor turister og tiggere som var innom. Også vi gikk i fella. Kelneren klarte ikke å servere rett drikke en gang, selv om en harra og en canja er klart nok. Maten var medium mkinus, så det har ingen hensikt å legge igjen pengene her. Gå heller litt lengre inn i byen !

Dato for besøk: april 2018
Takk, vsvidar
Anmeldt 30. mai 2017

Et supert sted å slappe av. Nydelig kaffe og Pina Colada.
Hyggelige servitører.
Dette er vårt stamsted når vi besøker Las Palmas.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 4rnhild
Anmeldt 10. januar 2016 via mobile enheter

Veldig god Mojito! En av de bedre Mojito vi har drukket. Det var det eneste vi smakte der og kan derfor ikke uttale oss om andre ting.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, jorunn53
Anmeldt 28. oktober 2015

Ligger sentralt i Santa Catalinaparken. God smoothie til akseptable priser. Fint sted å slappe av på å nyte formiddagen på. Servere også frokost og lunchretter og er er treffsted for lokalbefolkning såvel som turister.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Terje F

Reisende som så på Gran Terraza Lolita Pluma, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Gran Terraza Lolita Pluma? Del dine erfaringer!