Anmeldt 13. februar 2017

Dette er en eldre leilighet som ligger helt ved stranden med god utsikt over havet hvis du har rom med balkong.Hyggelig betjening og hyggelig vaskehjelp.Åpent døgnet rundt i resepsjonen.På det rommet vi bodde på var det telefon, en fin flatskjerm tv med spanske kanaler.fint toalett med badekardusj og bidë.kjøkkenet var lite med greie kokemuligheter.meget slitt kaffetrakter som var klar for å byttes ut + at kjøleskapet trengte avriming ..2 senger med knallharde madrasser,bra for dem som liker det,ikke for min rygg.Safe i klesskapet mot betaling der dørene til klesskapet var slitte og den ene ikke gikk opp.men fin plass for å henge opp klær+ store skuffer for truser og sokker.God sofa og stol med et godt trebord i stueområdet + et godt kjøkkenbord med 2 stoler.Liten veranda med 2 plastikk stoler et plastikk bord og ei snor for å henge klær på.med fin utsikt utover byen, havet og stranden.Bølgene som slo opp mot stranden kunne være vell intense og bråkete i lengden.Leiligheten er helt ved gågaten ved stranden så her var det kort vei til å komme seg ut blant folk og restauranter.Kort vei til byen og butikker og kjøpesentere.En meget stille og rolig by og vandre rund i.Dette er en leilighet jeg kan anbefale hvis du synes grei gammeldags standard er godt nok i en fin by.God ferie.

Romtips: Choose a room with balcony
Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ebolle
BrisamarCanteras, Director de Relaciones con Clientes på Apartamentos Brisamar Canteras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2017

Dear guest, thanks very much for your comments that helps us to improve. We are pleased that your stay was pleasant. Nonetheless, to make your visit even better, let us know any inconvenience that could arise during your stay so we could be able to fix it right away.
Best regards and I hope to see you back soon.

Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Hyggelig leilighets hotell som ligger flott og sentral til ved Las Canteras stranden. Rommene er noe gamle og slitt, men beliggenheten og utsikten tar igjen for dette. Men husk å bruk litt mer penger, slik at man får et rom med havutsikt. Elles var wifi gratis og fungerte ypperlig, betjeningen service innstilt og rommene ble vaske hver dag.

Dato for oppholdet: juli 2016
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 728sveint
BrisamarCanteras, Director de Relaciones con Clientes på Apartamentos Brisamar Canteras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2016

Takk og vi håper å se deg snart.

Anmeldt 22. mars 2016

For ei rimelig leilighet, grei standard anbefales Brisamar Canteras. Men legg til litt ekstra for rom med havutsikt. For å sitte på balkongen, og se utover havet og lytte til bølger som bryter mot revene, slår inn mot stranda. Eller å høre bølgene bryte om natta med balkongdøra åpen. Det er herlig. Ikke en bil å høre eller se, bortsett fra den som spyler og koster strandpromenaden. Veldig bra beliggenhet. Noe minus? Det er ikke air condition. Betydde ingenting de to ukene vi var der. Litt liten varmtvannkapasitet dersom du vil fylle badekaret. Det kan løses med noen kasseroller med varmtvann. Enkel, men ok standard. Greit kjøkken med forholdsvis beskjedent med kopper og glass. En plass for oss som liker å spise ute, med muligheter for å lage noe skulle en ønske det. Bare tre TV-kanaler, men reiser en til Las Palmas for å se TV? Ikke vi.

Romtips: Bestill havutsikt! For tidligere sol på balkongen er det en fordel med etasjer fra 3dje og oppover.
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Inge M
Anmeldt 1. januar 2013

brisamar er ett enkelt utstyrt hotell helt nede ved strand prominaden som egner seg for par som setter sitt eget selskap høyere enn standaren på "sove" plassen.. men for all del, bestill rom med hav utsikt ellers blir turen ett stusselig minne.. gratis og veldig bra internett på hele hotellet :) ps! vi syntes soltaket på hotellet var veldig snedig.. ikke noe luksus, men praktisk for den som vil sole å drikke litt med kort vei til rommet :)

Romtips: BESTILL ROM MED HAVUTSIKT!!! Det er en fantastisk utsikt til prominade å strand + solnedgang.. :)
Dato for oppholdet: desember 2012
2  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 1. november 2012

Du føler deg alltid velkommen på Brisamar. Resepsjonen ønsker deg velkommen tilbake og de som gjør rent hilser deg når du møter dem på gaten. Du får også bruke internett gratis.
Frokosten inntar du på balongen med utsikt helt til Tenerife og Tejde. Velkommen etter

Romtips: Velg leilighet mot havet og helst 2. eller høyere..
Dato for oppholdet: januar 2012
3  Takk, ArneRudMoa