“Mat fra mikrobølgeovn?”
Anmeldelse av Solimar

Solimar
Vurdert som nr. 408 av 1 544 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Seriøst harry plass m påtrengende kelnere, klassisk strandrestaurant... Havnet der da det var fullt hos naboen, bestilte pasta som kom raskt, spaghetti kald utenpå og varm inni, som når mat blir varmet i mikro....Takket nei til likør etter maten, kelneren ga seg ikke og serverte d likevel. Fin utsikt til solnedgangen !

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, NorwayKris

Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Hardtarbeidende gjeng, alltid blide fjes, alltid god service. Hit kommer vi igjen og igjen og her er mye god mat å velge i på menyen. Enten man vil ha seg en drink, en kaffe, is/dessert, lunsj eller middag, her finner du noe du liker. Tricolor-salat til lunsj anbefales! Tredje år på rad nå at vi ferierer på Amadores, og Solimar vil alltid være stedrt vi hår til.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, f0sile
Anmeldt 11. februar 2018

Alltid like bra å spise her. Blide og humoristiske servitører.
De ordner til slik at vi får sitte bra, og i sola hvis vi ønsker det.
Vi kommer helt sikkert til å spise her neste ferie også.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Aud M
Anmeldt 22. januar 2018

Har spist her utallige ganger, de fleste rettene på menyen og. Aldri hatt noe å klage på, trivelige folk, ekte pasta!
Ikke velg irish kaffe som dessert, hjemmebrent tror jeg...

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 765edinp
Anmeldt 23. april 2017

Maten var ok, vi bestilte pasta begge to som var for så vidt grei. Men måtte spørre om å betale hele 5(!!!) ganger før dem kom med regningen. Vi sa ifra til flere av servitørene, og de ga et vagt hint om at det var greit, gikk mot disken, for så å snu seg å se om det var noe annet de kunne gjøre i stedet. Skal det være så utrolig vanskelig å få betalt? Var fristende å bare gå uten å betale. Dårlig service. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, 647trinen

Reisende som så på Solimar, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria
Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Puerto de Mogan, Mogan
Maspalomas, Gran Canaria

Har du vært i Solimar? Del dine erfaringer!