“Beste pizzaen ever!”
Anmeldelse av Casablanca

Casablanca
Vurdert som nr. 1 142 av 1 644 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi var der utenom høysesong og etter mange varierte matopplevelser var dette himmelsk! Ekte italiensk pizza, med nydelig tomatsaus og annet snadder så ble dette turens høydepunkt. Super beliggenhet på promenaden, herlig takterrasse og et sydende liv inne i restauranten. Kjøkkenet lå åpent til i lokalet og ga en herlig atmosfære. Anbefales til alle!

Takk, Jannecke J

Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Vi var to par som satt oppe på terrassen å spiste.
Flott utsikt over stranden. God vin og ekstra god grappa. Pizza, salat, melon og skinke og risotto. Meget bra og god servering med hyggelige kelnere.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Askeland
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Tok noen drinker på takterrassen. Hyggelig betjening. Men ikke lett å få oppmerksomheten deres. Gode drinker og fin utsikt. Kan anbefale og ta drinker på takterrassen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, LinnJ86
Anmeldt 3. november 2017 via mobile enheter

Super beliggenhet ved strandpromenaden. Takterassen ar nydelig utsikt over stranden. Spiste pasta som smakte fantastisk. Hyggelig og serviceinnstilt personale

Dato for besøk: november 2017
Takk, 206runeg
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Beliggenhet er bra. Takterrassen er utrolig. Best på strandstripa. Maten var en blandet opplevelse. Pizza til barna falt ikke i smak. Og det foratår jeg. Min pasta var bra, men porsjonen var ikke mer enn en forrett. Skrikende høy trance musikk og servitører som dingler rundt vannpipa. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 954runep

Reisende som så på Casablanca, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Casablanca? Del dine erfaringer!