“Perfekt frokost”
Anmeldelse av The Couple

The Couple
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Kafeen har en veldig god beliggenhet ved stranden, og rett ved hotellet vårt så vi måtte bare ta en tur innom etter å ha lest gode anmeldelser på TripAdvisor.
Servicen, maten og alt sto til forventingene. Vi bestilte oss en italiensk og en australsk toast og det var rågodt med gode ingredienser. Den italienske var vegetarisk. Det følger med kaffe og juice, og ved siden av dette bestilte kjæresten min en mimosa som de glemte (noe vi ikke brydde oss om da det ikke var så krise), allikevel da de kom på det kom de med mimosaen og sa den var på huset og beklaget veldig for at de hadde glemt det.
Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, baharschie

Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Fantastisk plass og spise frokost på.ligger redd ved stranden og personalet er super koselig. Strekker seg langt for å gi det lille ekstra. Anbefales virkelig!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Anneilen Y
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Bra sted for en rask lunch. Ligger rett ved stranden med god utsikt. Valget falt på crêpes for familien. Anbefales den med jalapeno kan med fordel droppes. Alt for mye jalapeno.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 954runep
Anmeldt 4. februar 2016 via mobile enheter

Var å spiste lunsj der. Maten var veldig god og betjeningen var hyggelig. Bra beliggenhet rett ved las canteras stranden

Dato for besøk: februar 2016
Takk, toyyaa
Anmeldt 12. januar 2016 via mobile enheter

Har god beliggenhet ved las canterra stranden og serverer god kaffe og lunsjretter. Anbefaler crepes eller en enkel toast.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, anncharl0ttm

Reisende som så på The Couple, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i The Couple? Del dine erfaringer!