“Fantastisk pizza”

Il Segreto di Pulcinella
Få mat levert
Vurdert som nr. 103 av 1 559 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 8. november 2018

Et lite sted i en sidegate i enden av las canteras fant vi denne lille pizzarestauranten. Vi var her midt på dagen etter en tur på stranden like ved.

Takk, Terje F

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Maten både så og var aldeles nydelig. Flotte mennesker som jobbet der. Smilende og blid. Rent og pent.Anbefaler virkelig denne plassen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ErlanLan
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Litt trangt inne i restauranten da det er et lite lokale. Mulighet for å sitte utenfor men det regnet da vi var der. Fantastisk pizza stekt i steinovn. Gnocchien var litt tørr, men veldig god saus. Gode priser.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Therese V
Anmeldt 28. november 2017

Fantastisk god mat og vin. Vi spiste pizza og gnocchi. Nydelige smaker, oppmerksomme og hyggelige personale. Mye for pengene. Vi kommer tilbake!!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, malinanne
Anmeldt 9. november 2017 via mobile enheter

Spiste her to ganger i løpet av ferien. Begge gangene ble vi møtt av en ok mannlig servitør (tror han het Pepe), og et utrolig surt kvinnemenneske. Her var det ikke service med et smil, for å si det mildt.

Tok lang tid før vi i det hele tatt fikk menyene, for deretter å servere oss feil. Fikk en Spritz som ikke var bestilt først, deretter la de til en øl på regningen som vi ikke hadde bestilt.

Maten i seg selv var ok, men service og kundebehandling var elendig. Styr unna.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Silje Marlén R

Reisende som så på Il Segreto di Pulcinella, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Il Segreto di Pulcinella? Del dine erfaringer!