“Fantastisk pizza”

Il Segreto di Pulcinella
Få mat levert
Vurdert som nr. 83 av 1 547 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 5. januar 2019

Vi var her igjen i Jan 2019. Bestilte pizza millenum. Pizza med passe fersk rokolasalat og en cremaktig geitost. Var tidlige ute på kvelden, her strømmer folk til .

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Terje F

Anmeldt 8. november 2018

Et lite sted i en sidegate i enden av las canteras fant vi denne lille pizzarestauranten. Vi var her midt på dagen etter en tur på stranden like ved.

Takk, Terje F
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Maten både så og var aldeles nydelig. Flotte mennesker som jobbet der. Smilende og blid. Rent og pent.Anbefaler virkelig denne plassen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ErlanLan
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Litt trangt inne i restauranten da det er et lite lokale. Mulighet for å sitte utenfor men det regnet da vi var der. Fantastisk pizza stekt i steinovn. Gnocchien var litt tørr, men veldig god saus. Gode priser.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Therese V
Anmeldt 28. november 2017

Fantastisk god mat og vin. Vi spiste pizza og gnocchi. Nydelige smaker, oppmerksomme og hyggelige personale. Mye for pengene. Vi kommer tilbake!!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, malinanne

Reisende som så på Il Segreto di Pulcinella, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Il Segreto di Pulcinella? Del dine erfaringer!