“Lettvint i Vegueta”
Anmeldelse av Tres Jolie

Tres Jolie
Vurdert som nr. 38 av 1 644 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 14. januar 2019

Vi hadde lunch her med dagens Menu. Bra mat. Hurtig og grei service. Ute og innesitteplasser. Ligger nedenfor Santa ANA katedralen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Terje F

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig plass, med veldig god pizza. Kan anbefale pizza nr 1, Tres Jolie. Fikk en liten forrett under ventingen. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, jim_Troms
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste Caprichosa og fikk en kjempegod pizza. Veldig hyggelig personale som gav en utrolig god service. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, JeanneL1068
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk restaurant for et perfekt lunsj måltid. Stille og rolig med god atmosfære, hyggelig personale og fornuftige priser, anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 755oddj
Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Vi spiste én deilig pizzalunsj her.. 4 oster pizza.. Alle ostene var fra Italia.. Veldig hyggelig personale og god service..

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 316arner

Reisende som så på Tres Jolie, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Tres Jolie? Del dine erfaringer!