“Inner 10 er”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Alt var helt topp, mat - atmosfere og ikke minst en humørbombe av en servitør ! Her var det mye typisk spansk - Tapas forretten må bare prøves.

Takk, 625eivindn

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Må gi all honnør til vår servitør Nelly. Kjempegod service og veldig god mat. Tok heller ikke lang tid å få maten.

Takk, Erika L
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig restaurant med god service og kjempe god mat. Kjempe god steinovn pizza, fin beliggenhet og god atmosfære.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MaikenFlotvik
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste her 3 ganger på vårt ukelange besøk. 1 lunch og 2 middager. Alle ganger var vi veldig fornøyd med maten, og servitørene var meget hyggelige, blide og hjelpsomme.
Anbefales.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 570julier
Your_Temptation, Responsabile relazioni pubbliche på Ristorante Pizzería Al Maccaroni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Thank you for the nice words.
We hope to see you soon

Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Veldig koselig sted. Deilig mat, upåklagelig service. Vi spiste pasta, indrefilet og kylling. Var her i går og kom tilbake i dag. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, tinentr
Your_Temptation, Responsabile relazioni pubbliche på Ristorante Pizzería Al Maccaroni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2018

We are happy everything was good. If one day he will return to the island, we will be happy to see you again.

Reisende som så på Ristorante Pizzería Al Maccaroni, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Ristorante Pizzería Al Maccaroni? Del dine erfaringer!