“God start på ferien”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Ett en liten nedtur da vi ankom hotellet gikk vi ut for å finne ett sted å spise. Dette stedet tiltrakk oss med mange besøkende og god atmosfære. Og siden vi er glade i det italienske kjøkkenet. Fikk veldig god service fra koselige servitører. Rør rutete duk på bordet og vedfyrt pizzaoven. Fikk en forett til å dele m ost og skinke. Med flott rødvin til. Og mannen bestilte Calzone og jeg sjømat pasta. Helt nydelig. Synd vi ikke rakk å komme tilbake.

Takk, Linda S

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Alt var helt topp, mat - atmosfere og ikke minst en humørbombe av en servitør ! Her var det mye typisk spansk - Tapas forretten må bare prøves.

Takk, 625eivindn
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Må gi all honnør til vår servitør Nelly. Kjempegod service og veldig god mat. Tok heller ikke lang tid å få maten.

Takk, Erika L
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig restaurant med god service og kjempe god mat. Kjempe god steinovn pizza, fin beliggenhet og god atmosfære.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MaikenFlotvik
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste her 3 ganger på vårt ukelange besøk. 1 lunch og 2 middager. Alle ganger var vi veldig fornøyd med maten, og servitørene var meget hyggelige, blide og hjelpsomme.
Anbefales.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 570julier
Your_Temptation, Responsabile relazioni pubbliche på Ristorante Al Maccaroni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Thank you for the nice words.
We hope to see you soon

Reisende som så på Ristorante Al Maccaroni, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Ristorante Al Maccaroni? Del dine erfaringer!