Teide nasjonalparkeventyr

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Volcan El Teide på
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Pga dårlig vær fikk vi ikke vært på toppen,men turen opp var verdt det...husk at man må bestille flere måneder i forveien for å nå toppen.
Kun 200stk pr dag..vi hadde ikke gjort det og planla å se om det var mulig å "snike" seg opp allikevel.
Vi kom aldri så langt dessverre... koster 27eur t/R med gondolen.mulig å gå opp og..tar 4-5 timer.
Husk gode sko og klær,lue osv... skikkelig kaldt...sommersko og vulkansk aske er en dårlig match...

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JJThaule
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

En uforglemmelig tur som anbefales på det sterkeste. Utsikten fra toppen kan ikke beskrives med ord må bare oppleves❤️❤️❤️

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, anneogdavid
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Fabelaktig. Anbefaler alle å ta denne turen da du mer eller mindre får sett hele Tenerife på sitt beste.
Anbefaler også taubane. Men da på egen dag. Om ønskelig kan man dra helt opp men da må man levere søknad 2 uker før du drar på ferie. DETTE var en fabelaktig tur.
Dette var en dagstur.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Linda K
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

For en natur ,ja for en tur.Fantastisk skue der det går opp mot 2300 meter.Naturen skifter med høydemetrene.Desverre var det for mye vind til å ta taubanen til toppen men det får stå sin prøve. Villy og vulkansk landskap. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Steinar-kr
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Kjøpte ferdig busstur (58 euro for 2 pers) med gondoltur(54 euro for to pers) fra mytourplan i San Telmo og satt med hjerte i halsen på vei opp. Svingete vei og isete veibane endte med to sleng med bussen, iiiik.... Og vel fremme var gondolbanen stengt pga vind. Men alt i alt et spesielt naturområde og verdt et besøk. Ønsket egentlig en tur med luxury bil men fikk feil ved bestilling. Dårlig forklaring på hvor vi skulle plukkes opp også. Ikke imponert av selgeren til mytourplan. Pengene for gondolbaneturen kunne vi heller ikke få tilbake i cash, men måtte bruke kortet. Veldig kaldt, så ta med godt med tøy. Ned igjen med bussen var det full rulle med kanarisk folkemusikk (hørselvern er tingen).

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, annesI4209EX