Teide nasjonalpark halvdagstur med hotellhenting

Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Teide National Park på
Teide nasjonalpark
50 anmeldelser
Anmeldt 12. november 2018

Teide er et must på tur til Tenerife og man blir ikke skuffet over det flotte landskapet, månelandskap som endrer seg når man kjører rundt i området. Dessverre var gondolbanen stengt pga reparasjon da vi var der, men flott å ha vært der likevel, i strålende sol

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vanvittig med turmuligheter,stier overalt.flott og annerledes terreng.ta med passende fottøy..
Krevende partier

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JJThaule
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Dra gjerne med en guidet tur - slik at man kan få historiene om de flotte trærne som finnes på vei opp. Det er en utrolig flott tur og skal du først dit så må man unne seg en tur med kabelbanen. Hvilken opplevelse!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, M8077STtraveller1888
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss lenge til å komme opp på Teide og det var fantastisk. Bare så synd at det ikke var mulig å finne ut på forhånd at kabelbanen var stengt pga ising og sterk vind. Dette ble en stor skuffelse for vår 6-åring som hadde sett fram til den turen med stor forventning. Forståelig at banen må stenges når værforholdene tilsier det, men det hadde vært fint å vite om det på forhånd. Ellers fantastisk opplevelse å gå i dette månelandskapet.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, mummimamma2016
Anmeldt 14. desember 2017

veldig flott lavaområde medsort og rød lava . kalt der så ta med extra klær . veldig flotte plasser å ta bilder . ikke lov å ta med sten ellergå utnom stier ,

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, Oddvar M