Mt. Teide og Masca Valley Tour på Tenerife

Ulike måter å oppleve Masca Valley på
Masca og Garachico
14 anmeldelser
Anmeldt 14. desember 2017

abesutt vert en utflukt her . abesutt ikke kjør bil her selv på disse smalesvingete vegene. flotte plasser for bilder . minne for livet .

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Oddvar M
Anmeldt 3. mars 2017

Jeg har flere ganger tatt turen til Masca, og det er like interesant hver gang. Anbefaler virkelig å kjøre selv, for denne veien er en opplevelse i seg selv. Noen av barna vle litt redd, men det gikk over etter hvert. Har du svake nerver er kanskje denne veien ikke noe for deg. Jeg har kjørt begge veier fra Santiago og over til den andre siden av øya på denne veien og det er verdt å ta hele turen og ikke bare til Masca.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Jo Inge S
Anmeldt 17. februar 2016

Her er en fin tur for alle som vil litt utenfor maskinen på Teneriffe
Garantert at man får en fin opplevelse, vi kjørte i leie bil via Teide og hovedstaden og opp dalen fra nordsien
Man skal ha en bil man mestrer, og gjerne satse på at det er få "lastebilsjåfører" en møter
Luktet godt med svidd klutsj men turen var flott

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, Bjarte H
Anmeldt 27. desember 2015

Hva en skjult perle. Dette er vel verdt et besøk hvis du setter pris på fantastisk utsikt. Det er en gammel landsby med brosteinsbelagte gater. Landskapet er helt fantastisk, og det er en svært åndelig atmosfære om stedet og faktisk minnet meg om Machu Picchu. Jeg vil på det sterkeste anbefale reiser til Tenerife for å ta turen opp til Masca.

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Melezovic
Anmeldt 24. november 2015

Vi valgte ikke å gå ruten ned til sjøen, men for oss fra Vestlandet(Norge) er bilturen i seg selv nok til å dra hit. Naturopplevelsen er ypperlig og for sjåføren er den ganske krevende om man bare har kjørt i Danmark. Uansett ikke verre enn att man fint mestrer oppgaven. Utsikten er ypperlig. Beregn 3-4timer tur/retur fra Los Cristianos med opphold i Masca og fotografering underveis

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, Geir H