“Kjedelig mat - uten smak”
Anmeldelse av El Gomero

El Gomero
Vurdert som nr. 510 av 6 434 Restauranter i Tenerife
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Hadde fått anbefalt stedet. Det var en travel restaurant med mye støy. Biffen var ikke krydret, og uten smak. Kokte vassne grønnsaker. Tror restauranten brukte hermetisk asparges. Billig mat som ikke var vært pengene. Fiskerett der hele tallerkenen var dekket med saus, ble sendt tilbake. Styr unna.

Takk, edvin_2016

Anmeldt 22. februar 2017 via mobile enheter

Hyggelig restaurant som ligger nær kjøpesenteret på vei ned til Los Amerikas fra golfbanen
Stor og rikholdig meny som minner om flere i området kanskje alt for mange retter og velge i
Vi spiste hel stekt biff med husets vin til begge deler var virkelig godt
Hyggelige kelnere med Glimt i øyet

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 567alfb
Anmeldt 5. januar 2017 via mobile enheter

Denne restauranten har vi gått på over mange år. Ferierer vanligvis 4 uker like i nærheten. Ja, maten er virkelig god, men stemningen er langt over stressnivå. Her er det om å gjøre å få folk fort inn og like fort ut. Det er som om det er en pengemaskin på høygir. Så dette er ingen restaurant å oppsøke for å ha det hyggelig, spise over tid og ha det godt.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Brita I
Anmeldt 20. desember 2016 via mobile enheter

Frekk men kjapp servitør, kanskje for kjapp. Får følelsen av "Spis fort og kom deg ut". Elendig forrett. Grillet geitost. Smakløst og kjedelig. God billig vin. Hvitløksbrød er likt over alt. Ok å spise men ikke noe ekstra på det. Hovedretten er samme saus som de 11 andre restaurantene vi har vært på. Men her er eneste plassen man kan få en medium biff stekt nesten riktig. Litt mye stekt. Sirloin ala El gomero. Men god. Grønnsakene er likt over hele Tenerife og er forferdelige. Smakløse, overkokt og for standard. Spør om å få noe annet. Bakt tomat. Helt smakløst og ødelegger vinen. Pommes bistro til all mat. Forferdelig. Bruk fantasien!!! Takk gud for at det var salt og pepper på bordet. Sausen er som laget fra pose. Lik smak på alle plasser. Så lite som skal til for å få noe eget. Jeg vet hva jeg prater om. Vært kokk i 20 år. God vin men ingen hjelp til anbefaling.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Henning T
Anmeldt 18. desember 2016 via mobile enheter

Fra utsiden ser ikke denne restauranten særlig innbydende ut, og hadde nok heller ikke gått hit dersom jeg ikke hadde sett anmeldelsene her på TripAdvisor.

Dette er en enkel restaurant med enkel mat, populær blant lokale og surfere. Store porsjoner, fornuftig priset og gode smaker. Familien var fornøyd! Men er du ute etter kulinariske opplevelser, er nok ikke dette stedet...

Dato for besøk: desember 2016
Takk, StianD45

Reisende som så på El Gomero, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i El Gomero? Del dine erfaringer!