“Ble ikke skuffet”

Vurdert som nr. 132 av 5 858 Restauranter i Tenerife
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Tilbake etter et år med skyhøye forventninger, og vi ble definitivt ikke skuffet. Gode oster og fantastiske skinker med ulik modningsgrad akkompagnert av gode lokale viner i glasset. Vi hadde en flott kveld på denne restauranten, og kommer snart tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 005robertsen

Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Oppdaget dette stedet en sen kveld på vandring ett lite stykke bort fra turistfellene, og middelmådige restauranter i los Christianos. Dette var da noe helt annet, serdeles god kunskap om sine råvarer, og Ikke minst kunnskap om deres viner. Vi spise både gode skinker i form av pata negra, iberico og annen hod spekemat. Ost fra både geit og sau ble servert og smakte fortreffelig. Vin av både røde og hvite druer ble servert med lokalkunnskap til. Spesielt en hvitvinsdrue fra Il Hierro inponerte. Tittet man inn i butikken fanges det mye gode ting, kan nevnes: gåselever, caviar av den sorte typen, alt av spekemat samt vin for de kresne. Hit vil vi gjerne tilbake

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 005robertsen
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Vi spiste det man kan kalle en lett middag her. Kun få bord utenfor i en travel gate litt vekk fra det verste turisthalloiet i los christianos. Ferske, gode og smakfulle skinker. Vi valgte selvsagt iberico som er helt Fantastisk, tusen ganger bedre enn kjedelig, norsk, overpriset, vakumpakket spekeskinke og ostefat med masse lokale smakfulle oster.

Vinanbefaling fra servitør ga oss en nydelig lokal rødvin. Brødet kunne om mulig kanskje vært litt mindre tørt når de har så fantastisk kvalitet på skinken anbefales virkelig hvis du vil ha en nydelig spansk aften med lokale råvarer

Dato for besøk: september 2017
Takk, hansenmari87
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Fantastisk kvalitets ost og skinke med tilhørende vin. Og ikke minst hjemmelaget øl. Kommer tilbake...

Dato for besøk: april 2017
Takk, joacimj869
Anmeldt 27. februar 2017

Helt spesielt! La deg ikke lure av de enkle bordene på fortauet med bilparkering som nærmeste nabo.
Vellagrede oster og eksklusive skinker er på menyen. Fantastiske viner. Kelnere med mye kunnskap og stort fokus på service.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 543bentej

Reisende som så på Jamon y Mojo, så også på

Har du vært i Jamon y Mojo? Del dine erfaringer!