“Lunch”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Grei lunch plass, fin beliggenhet og utsikt. Spiste paella med kylling og fisk. Kyllingen var grei nok mens fisken var tørr og smakløs. God service drar opp den totale opplevelsen

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 005robertsen

Anmeldt 6. mars 2018

Restauranten er en av flere i kjeden og ligger mellom de to turistfellene i Fanabe. Det blåste sterkt den dagen vi besøkte restauranten og valgte derfor som mange andre, den innebygde. Servitørene var raskt på plass og anviste et vindusbord rett utenfor serveringsluken fra kjøkkenet. Liflige dunster dempet vår ulyst mot den høye ensformige dunkemusikken. Det drøyde med effektueringen av bestillingen men øllet var raskt på plass. Vi valgte Paella, og det var en av de mest velsmakende vi har fått i Spania. Restauranten hadde blitt vurdert til 4 med et annet musikkvalg.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Erik Arnfinn N
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spiste gresk salat med rosévin til. Salaten var meget god, slik som i Hellas. Frisk salat, masse fetaost og masse oliven, slik vi liker! Hyggelig betjening, flotte omgivelser, vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, AstridAHomb
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Først av alt er utsikten mot solnedgangen spektakulær. Nesten verdt besøket alene. Maten er også førsteklasses. Svært god indrefilet, gode sauser og godt tilbehør. Rikt utvalg av desserter, som også var svært gode. Restauranten kan kun trekkes på litt for lang ventetid på maten, samt manglende oppfølgning med tanke på nok drikke til maten. Kan absolutt anbefales, men pass på at servitørene følger dere opp.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, KennethO547
Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Spiste gambas til forrett og saltbakt havabbor til hovedrett. Fantastisk god, grei service og hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2017
Takk, olavendred

Reisende som så på El Gran Sol, så også på

Playa de Fanabe, Costa Adeje
Playa de Fanabe, Costa Adeje

Har du vært i El Gran Sol? Del dine erfaringer!