Anmeldt 18. januar 2016

Hotellet er veldig bra , betjeningen var blide , hyggelige og ville oss bare godt.Rommene var rene og delikate. Vi hadde havsutsikt og vi så og hørte dønningene rulle innover mot land. Kort avstand til byen og havsbassengene. Rent og ryddig over alt.
Det er bare en ting som gjør at vi ikke gir fullt score. Alt for høy musikk fra restauranten under oss.

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Per Erik B
Hotel_ValleMar, Comercial y RRPP på ValleMar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2016

Thank you for your rating. We hope you had a pleasant stay at the hotel.

Anmeldt 26. november 2015

Har besøkt Puerto de la Cruz mer enn 15 ganger helt siden på slutten av 70 tallet. Jeg synes denne byen er en av de mest charmerende av alle byene på Canariøyene.

Denne gangen valgte jeg å prøve et annet hotell enn de jeg har bodd på tidligere og valget ble Valle Mar; ble bygget på 60 tallet. Jeg bodde på Valle Mar fra 10.11.15 til 17.11.15 Turoperatør var TUI Skandinavia - bestilte dobbeltrom med havutsikt og fikk det. Rom i 5 etg med skrå havutsikt til deler av havbassengene og hustakene. Greit nok. Hadde nok fortrukket et seafront rom. Gammeldags innredning på rommet, nyrenoverte balkonger. Gratis WiFi. Bråkete air kondisjon, savnet kjøleskap på rommet til tross for at det var satt av plass til det, ikke vannkoker. SAFE på rommet mot avgift. Fikk vite etter noen dager at en kunne bestille minibar-pakke og da ble det satt inn en kjøleboks, da var ferieuka nesten over så det ble ikke aktuelt.

Hadde halvpensjon frokost og middag. Bra mat, en trivelig spisesal med utsikt til strandpromenaden og hav bassengene. Frokosten var svært bra -NB - her får gjestene tøyservietter til frokost, svært bra på er firestjerners hotell. Det er god og vennlig service på dette hotellet av alle ansatte som er med på å skape en god og trivelig atmosfære.

Hoteller har en takterrasse med et lite svømmebasseng og en spektakulær utsikt. Her kan du spise Lunch om du ønsker det. Jeg likte godt takterrassen - den øverste delen var svært nedslitt og trenger nok en renovering.

På baksiden av hotellet er det en liten have med solsenger og boblebad - dette området var under renovering den uka jeg bodde der.

Hadde en fin ferie uke på Valle Mar og kommer nok tilbake, hotellet passer best for voksne.

Romtips: Oppgrader til Lux- rom, den beste utsikten og nyere innredning
Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 511Tor
Hotel_ValleMar, Comercial y RRPP på ValleMar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2015

Thank you very much for the evaluation. We hope you had a great holiday with us.

Anmeldt 20. februar 2015

Vi har bodd på dette hotellet 7 ganger. Hotellet ligger fantastisk til ved strandpromenaden. Det har gjennomgått en oppussing i de siste årene og fremstår nå som meget bra. Kan anbefale og booke rom med havutsikt. Fantastisk frokost og hyggelig og hjelpsom betjening. Kommer garantert igjen.

Dato for oppholdet: januar 2015
1  Takk, bsvigg
Hotel_Valle_Mar, Comercial y RRPP på ValleMar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2015

Thank you very much for this evaluation. We are happy that you enjoyed your holidays with us

Anmeldt 12. februar 2015

Helt OK hotell. Beste beliggenhet ved strandpromenaden og Lago Martianez. Hyggelig og godt besøkt uteservering. Frokost hver dag på hotellet, og enkelte kvelder også middag. God mat og god service. Kan anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, 300Jan
Hotel_Valle_Mar, Comercial y RRPP på ValleMar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2015

Thank you for the evaluation. We hope you had a great holiday with us.

Anmeldt 3. januar 2015

Et hotell som like gjerne kunne fått "en femmer". Over gjennomsnittet på hva vi har opplevd av spansk standard. Gjennomgående veldig blid og høflig betjening som ser ut til å ha det bra på jobb. Vi valgte å ha sjøutsikt, noe som kan anbefales. De som ikke har det, får en del innsyn fra alle som skal gå til sine rom. Nyttårsaften her var en vel gjennomført seanse. Det negative måtte være at det var for mye mat i de seks rettene vi fikk. De var også så gavmilde på alkoholen at vi til slutt takket nei til påfyll...
Frokost kan du ikke velge bort, men den var veldig bra.
Beliggenheten er tvers over for Lago Martianez, noe som gir god ro for øyet når en slapper av på terrassen. Oppvarmet basseng på taket, som holder god temperatur selv ved nyttår.
Prisen står greit i stil til hva du får igjen.

Romtips: Wi-Fi i egen sone. Velg gjerne rom med havutsikt, så slipper du innsyn fra alle som går til sine rom. Ikke den delen av Tenriffe for de som kun skal ha mest mulig sol og mest mulig party. Et typisk voksen hotell.
Dato for oppholdet: desember 2014
1  Takk, Per B
Hotel_Valle_Mar, Comercial y RRPP på ValleMar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2015

Thank you very much for the evaluation. We hope you had a great holidays with us, and wish to see you back in our hotel.