“Fantastisk restaurant”
Anmeldelse av Delhi Darbar

Delhi Darbar
Reserver med
Delhi Darbar er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 2 av 453 Restauranter i Puerto de la Cruz
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

En fantastisk hyggelig restaurant som serverer nydelig mat. Jeg har vært på flere Indiske restauranter og dette er så absolutt den beste jeg har vært på ❤ Servisen er meget god og vi har følt veldig velkommen og ivaretatt❤

Takk, ToiniH4

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi anbefaler dette stedet på det sterkeste.
Nydelig mat, herlig betjening, alt er bare fantastisk ❤️❤️❤️

Takk, anneogdavid
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat. Hyggelig betjening og god service. Maten kom fort og restauranten var fullbokket. Det finnes ikke nok ord for å beskrive dette stedet.

Takk, David Elnes D
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og veldig trivelig servitører. Trivelig atmosfære. Åpent kjøkken som man ser inn på og det er bra. Rent og ryddig.

Takk, TerjeO105
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service. Mine beste anbefalinger. Vi vil også komme tilbake neste gang vi er her

Dato for besøk: august 2018
Takk, Turid G

Reisende som så på Delhi Darbar, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Los Cristianos, Arona
Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Delhi Darbar? Del dine erfaringer!