“Nydelig tapas”
Anmeldelse av Arcon Tapas

Arcon Tapas
Vurdert som nr. 35 av 477 Restauranter i Puerto de la Cruz
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Familier med barn, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Vi kom etter anbefaling fra TripAdvisor og synes maten var helt nydelig. Vi kan anbefale potetene med husets saus, reker m hvitløk, biff i deilig saus, kylling og serranoskinke. Stedet virket litt stusselig og atmosfæren var merkelig. Kanskje de var litt slitne på en fredags kveld? Men servitørene tødde opp utover kvelden og vi hadde en koselig kveld. Stille og rolig sted.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, annesI4209EX

Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale, hjelpsomme. Noen retter er kjempe gode, andre er litt smakløse. Styr unna Bacalao og kylling, ingen god klippfisk, den hadde dessuten skinn kyllingen hadde lite smak. Reker i hvitløk var nydelig og kanaripotetene det samme

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 867astris
Anmeldt 20. mars 2017 via mobile enheter

Meget god mat og behjelpelig personale. Kom opp uten bestilling, selv etter gode tripadvisor anmeldelser så ble vi positivt overrasket, fantastisk god mat og hyggelig personale

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Yngve H
Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Maten var fantastisk og eieren forklarte på OK engels hva alt var hva det inneholdt. En topp opplevelse. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Oppe I
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Her må man bare spise poteter.
Masse god tapas men med egenkomponert mojo saus er disse noe helt for seg selv.
Må alltid tilbake hit.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, bj_rntrondt

Reisende som så på Arcon Tapas, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Arcon Tapas? Del dine erfaringer!