“Fiskerestaurant”

Vurdert som nr. 63 av 405 Restauranter i Puerto de la Cruz
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018

Veldig bra og smakfulle fiskeretter og servert med canari poteter. Her hadde de full kontroll på Gluten Fritt og serverte også GF rundstykke.

Takk, Kristin J

Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Jeg spiste middag i kveld. Iflg menyen entrecote som skulle grilles. Det som ikke gikk fram av menyen var i midlertid at jeg selv måtte grille kjøttet. Dette opplevde jeg som stressende og ødeleggende for middagsopplevelsen min og hadde jeg visst at opplegget var slik hadde jeg bestilt rn annen rett. Min kone bestilte en medium stekt biff og fikk nesten rått kjøtt. Vi kommer selvsagt ikke til å gå tilbake dit flere ganger.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, mortens951
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Gikk for kelnerens anbefaling, tunfisk tartar med avokado og blandet med saus og krydder ved bordet. Svært godt! Gikk for paella med fisk, kjempegod. Ferske råvarer og alt er laget fra bunnen av.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 418karib
Anmeldt 6. desember 2016 via mobile enheter

Veldig god forrett med skinke og diverse oster
Helt grei betjening. Hovedrettene var forholdsvis store,spes Paella'en. Synes de manglet litt for å få svært bra! Kanskje 3,5, men synes 4 er for mye

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 608tageb
Anmeldt 7. februar 2014

El Pescador har ikke bare utrolig hyggelig betjening, det ligger også sentralt ved Plaza Del Sharka og serverer nydelig mat. Ikke en gang har jeg vært misfornøyd med mat eller service her, og jeg har besøkt restauranten jevnlig i 25 år. Prisnivået er helt greit.

Dato for besøk: januar 2014
Takk, Kaya W

Reisende som så på El Pescador, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i El Pescador? Del dine erfaringer!