“Bedre forrige gang”

Vurdert som nr. 47 av 438 Restauranter i Puerto de la Cruz
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018

Elegansen fra tidligere var ikke til stede denne gang, da den smakfulle inneavdelingen nå var avstengt og serveringen utendørs ble skjemmet av treg betjening. Maten var likevel OK.

Takk, Gunnar K

Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Vi var så fornøyd med siste besøk på Kafka at vi bestemte oss for å feire en bursdag her..
Var et ganske stort reisefølge ved et langbord, og det ga tydelig utslag på servicen.
Måtte vente en stund på å få bestilt. Tre av oss bestilte Sirloin
steak Kafka og en entrecôte.
Ventet lenge på maten, og da den kom var biffene ikke medium,men rå.Potet og saus var kald.Entrecoten var god.
Ba om å få biffene bedre stekt, med resultat at de ble tørre og smakløse.
Hadde tenkt å bestille dessær,men avsto fra det.Virket som om
det var for lite folk på jobb her til å gi god service.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Lailab450
Anmeldt 28. mars 2017

I gamlebyen finner vi denne perlen av et spisested. Interiøret er delikat med bord i passe avstand, også ute er det koselig. Her får man suveren fisk og skallmat av hyggelig betjening. Prisen er overraskende lav. Anbefales på det beste!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Gunnar K
Anmeldt 29. desember 2016

Etter enoen forferdelig svak prestasjon fra Brunellis - endte vi opp 5 mennesker på Kafka. En hyggelig restaurant, god mat, kreativ meny og kreativ mat. Litt store porsjoner men godt. Anbefaler et besøk eller to her.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, TorgeirH847
Anmeldt 17. mars 2016

Var 6 personer som besøkte stedet .Siden det var fullt ute,gikk vi inn.Og det angret vi ikke på.Flott,lyst lokale med smakfull innredning og oppdekning.Dempet musikk i bakgrunnen slik at vi faktisk kunne føre skikkelig samtale.Kjempehyggelig servitør som hele tiden var oppmerksom på å fylle opp drikke osv.Vi spiste sirloin steak Kafka og entrecôte med tre oster.Porsjonene var digre og biffene perfekte.Sausen på biffene var helt nydelig.Kun mennene klarte å spise opp all maten.Klarte derfor ikke å prøve dessærene,ble bare kaffe etterpå.Stedet er ikke av de billigste, men prisen er ikke høy i forhold til kvaliteten på maten.Anbefales gjerne.

Dato for besøk: mars 2016
1  Takk, Lailab450

Reisende som så på KAFKA Cook & Art, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife
Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i KAFKA Cook & Art? Del dine erfaringer!