“Treg service”

Vurdert som nr. 6 av 16 Dessert i Puerto de la Cruz
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Men god mat og drikke. Greit prisnivå. Fint sted å sitte for å se på andre som spaserer forbi. Både kaffe og kaker, men også en enkel middag kan inntas her.

Takk, 923olavm

Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bare et par kopper cappuccino, den så bra ut, men smakte ikke deretter. Hyggelige omgivelser.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Kristian N
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Skal jeg kun anmelde maten så ville jeg gikk stedet en 3'er. Men det hjelper ikke med OK mat og fin beliggenhet når servitøren ( nr 24 ) er potte sur.
Har aldri opplevd maken til sur og lite vennlig servitør. Ikke et smil, ikke et "hei", ikke "håper maten smaker", ikke "takk for besøket".
Tidenes dårligste matopplevelse.
Kommer ikke igjen.

Ps: Biffen var stekt medium og ikke medium rear som jeg ba om, kjøttet var av ok kvalitet så gadd ikke klage.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, LasseH801
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Vi søkte etter en lunchrestaurang ved havet i Puerto de la Cruz. Snakke om at vi blev missfornøyd når vi satte oss ved et bord og møtte kelneren. Man får leta etter en person i servicenæringen som er så sur. Fy på seg. Vi spiste spagetti som var supergod. En eloge til kokken.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, RolandK896
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiste begge Pasta og den var skikkelig smakfull
De to kelnerne som serverte oss var ikke spesielt hyggelige
mulig de hadde en dårlig dag Restauranten var veldig kozzzelig rent og fresht

Dato for besøk: desember 2017
Takk, GoPlaces799172

Reisende som så på Cafe de Paris, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Cafe de Paris? Del dine erfaringer!