Ferie

Veldig koselig park. Med dyr og fine show Veldig fint å bruke en dag av ferien til å rusle rundt... les mer

Anmeldt 21. februar 2020
GretaU9
Puerto Alcudia, Spania
Fantasisk park!

Fantastisk park og utrolig opplevelse. Helt klart topp 3 av alle parker jeg har besøkt i europa... les mer

Anmeldt 28. januar 2020
lindabL1379VK
Tenerife, Spania
Les alle 30 286 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vil si dette var greit nok på en grå dag. Show'ene var skuff, lite action. Anbefaler heller delfinshow i aqualand, i Playa Las Américas. Uansett, nå har vi vært der, men tror ikke vi tar turen igjen

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JEHeggholmen
Anmeldt 19. august 2018

Fantastisk velgjort, stor og flott park! 4 flotte show med spekkhogger, delfiner, sjøløver og papegøyer. Ellers var det mange andre spennende dyr, stort akvarium med haier og mange spiseplasser.
Pleier å være skeptisk til hvordan dyrene egentlig blir behandlet på slike plasser, men her så det ut til at de hadde det godt noe som gjorde turen verdt det.
Vil virkelig anbefale å sette av en dag til denne dyreparken!

Takk, Thereseekrem
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk!
Vi var å så på pingviner det er inne i et eget hus.
Spekkhoggershowet var helt fabelaktig.
Det er plasserte røykeplasser ved toalettene over hele parken.
Maten var slik man kan forvente i slike parker.
Delfin showet var helt spektakulært.
Vi dro fra hotellet 0930 og skulle være tilbake til bussen 15:30 vi rakk nesten alle showene unntagen selshowet. Så programmet er godt designet til å rekke det meste

Takk, Linda K
Anmeldt 6. august 2018

Parken er fin og mange dyr. Men jeg kom for å se dyr ikke folk. Uansvarlig mye. Kø alle plasser tillaget penge maskin. Utalige busser kom og kom. Har fire barn som kom seg inn på et show og så stenge de for meg og mor. Prøvde å forklare at vi enten måtte inn eller de ut. Etter 10 min måte jeg bruke noen ufinne ord så kom vi også inn. Da sto jeg å så på en del folks ryger. show var sikkert upåklagelig. På Gran Canaria har de Palmitos Park og Krokodille park som jeg vil anbefale før dette. På et slikt anlegg med denne størrelsen burde ikke folke mengden merkes slik. De har nok ikke anledning til å ta inn så mange. Om jeg vil ha en slik trengsel drar jeg til London istedenfor dette. Som sagt så jeg lite dyr og alt for mye folk ikke verd denne prisen. Dette vil Loro park tape på til slutt.

Takk, FreddyAH
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Fin park. Viktig å få meg showene. Showet med spekkhoggeren gikk mye ut på å gjøre publikum våt. Delfin showet er koselig og innledningen med papegøyer så fløy over sitteplassene var veldig hyggelig.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 213lindar