Flott park

Loro Parque er en kjempefin park for både store og små. Det er mange flotte dyrearter her, og så... les mer

Anmeldt 18. august 2023
VidarMe
Løten, Norge
En nydelig park - vel verdt en dag av ferien

Nydelig park! Fine og informative show/presentasjoner (vi så ikke papegøyeshowet). Kjempefint å... les mer

Anmeldt 12. juli 2023
Margaret L
Trondheim, Norge
Les alle 31 566 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
fra kr 233,73
fra kr 514,21
fra kr 642,77
fra kr 292,17
Anmeldt 12. november 2018

Dette er en særdeles flott og velholdt park med masse ulike dyr. Moro med show av spekkhuggere, delfiner, sjøløver og papegøyer. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En flott avveksling fra sol og bygater. Beregn god tid, her er mye å se, både fugler dyr fisker og blomster.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 923olavm
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vil si dette var greit nok på en grå dag. Show'ene var skuff, lite action. Anbefaler heller delfinshow i aqualand, i Playa Las Américas. Uansett, nå har vi vært der, men tror ikke vi tar turen igjen

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JEHeggholmen
Anmeldt 19. august 2018

Fantastisk velgjort, stor og flott park! 4 flotte show med spekkhogger, delfiner, sjøløver og papegøyer. Ellers var det mange andre spennende dyr, stort akvarium med haier og mange spiseplasser.
Pleier å være skeptisk til hvordan dyrene egentlig blir behandlet på slike plasser, men her så det ut til at de hadde det godt noe som gjorde turen verdt det.
Vil virkelig anbefale å sette av en dag til denne dyreparken!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Thereseekrem
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk!
Vi var å så på pingviner det er inne i et eget hus.
Spekkhoggershowet var helt fabelaktig.
Det er plasserte røykeplasser ved toalettene over hele parken.
Maten var slik man kan forvente i slike parker.
Delfin showet var helt spektakulært.
Vi dro fra hotellet 0930 og skulle være tilbake til bussen 15:30 vi rakk nesten alle showene unntagen selshowet. Så programmet er godt designet til å rekke det meste

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Linda K