Ferie

Veldig koselig park. Med dyr og fine show Veldig fint å bruke en dag av ferien til å rusle rundt... les mer

Anmeldt 21. februar 2020
GretaU9
Puerto Alcudia, Spania
Fantasisk park!

Fantastisk park og utrolig opplevelse. Helt klart topp 3 av alle parker jeg har besøkt i europa... les mer

Anmeldt 28. januar 2020
lindabL1379VK
Tenerife, Spania
Les alle 30 129 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det kostet 760kr for 2 personer. Og det var verdt prisen.

Vi hadde en fin dag i parken med sjøløveshow og mange andre fine dyr.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 540ingers
Anmeldt 12. november 2018

Dette er en særdeles flott og velholdt park med masse ulike dyr. Moro med show av spekkhuggere, delfiner, sjøløver og papegøyer. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En flott avveksling fra sol og bygater. Beregn god tid, her er mye å se, både fugler dyr fisker og blomster.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 923olavm
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vil si dette var greit nok på en grå dag. Show'ene var skuff, lite action. Anbefaler heller delfinshow i aqualand, i Playa Las Américas. Uansett, nå har vi vært der, men tror ikke vi tar turen igjen

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JEHeggholmen
Anmeldt 19. august 2018

Fantastisk velgjort, stor og flott park! 4 flotte show med spekkhogger, delfiner, sjøløver og papegøyer. Ellers var det mange andre spennende dyr, stort akvarium med haier og mange spiseplasser.
Pleier å være skeptisk til hvordan dyrene egentlig blir behandlet på slike plasser, men her så det ut til at de hadde det godt noe som gjorde turen verdt det.
Vil virkelig anbefale å sette av en dag til denne dyreparken!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Thereseekrem