Ferie

Veldig koselig park. Med dyr og fine show Veldig fint å bruke en dag av ferien til å rusle rundt... les mer

Anmeldt 21. februar 2020
GretaU9
Puerto Alcudia, Spania
Fantasisk park!

Fantastisk park og utrolig opplevelse. Helt klart topp 3 av alle parker jeg har besøkt i europa... les mer

Anmeldt 28. januar 2020
lindabL1379VK
Tenerife, Spania
Les alle 30 245 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Om dere er på Tenerife må dere ditt uansett ålderSå rent og pent. Vi var 7 vuxna og 2 barn. Djuret som kom først var en av det største goriller jeg har sett i mitt livLejon,tigrer,m,m. Møjlighet før alle typer mat. Parkering i nerheten . Flott personal . Nei her det bare og komme sig ditt

1  Takk, axept
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det kostet 760kr for 2 personer. Og det var verdt prisen.

Vi hadde en fin dag i parken med sjøløveshow og mange andre fine dyr.

Takk, 540ingers
Anmeldt 12. november 2018

Dette er en særdeles flott og velholdt park med masse ulike dyr. Moro med show av spekkhuggere, delfiner, sjøløver og papegøyer. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En flott avveksling fra sol og bygater. Beregn god tid, her er mye å se, både fugler dyr fisker og blomster.

Takk, 923olavm
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vil si dette var greit nok på en grå dag. Show'ene var skuff, lite action. Anbefaler heller delfinshow i aqualand, i Playa Las Américas. Uansett, nå har vi vært der, men tror ikke vi tar turen igjen

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JEHeggholmen