Flott park

Loro Parque er en kjempefin park for både store og små. Det er mange flotte dyrearter her, og så... les mer

Anmeldt 18. august 2023
VidarMe
Løten, Norge
En nydelig park - vel verdt en dag av ferien

Nydelig park! Fine og informative show/presentasjoner (vi så ikke papegøyeshowet). Kjempefint å... les mer

Anmeldt 12. juli 2023
Margaret L
Trondheim, Norge
Les alle 31 561 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
fra kr 233,98
fra kr 514,75
fra kr 643,44
fra kr 292,47
2025 av 31 561 anmeldelser
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Om dere er på Tenerife må dere ditt uansett ålder👍Så rent og pent. Vi var 7 vuxna og 2 barn. Djuret som kom først var en av det største goriller jeg har sett i mitt liv🤔Lejon,tigrer,m,m. Møjlighet før alle typer mat. Parkering i nerheten . Flott personal . Nei her det bare og komme sig ditt👏

1  Takk, axept
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det kostet 760kr for 2 personer. Og det var verdt prisen.

Vi hadde en fin dag i parken med sjøløveshow og mange andre fine dyr.

Takk, 540ingers
Anmeldt 12. november 2018

Dette er en særdeles flott og velholdt park med masse ulike dyr. Moro med show av spekkhuggere, delfiner, sjøløver og papegøyer. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En flott avveksling fra sol og bygater. Beregn god tid, her er mye å se, både fugler dyr fisker og blomster.

Takk, 923olavm
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vil si dette var greit nok på en grå dag. Show'ene var skuff, lite action. Anbefaler heller delfinshow i aqualand, i Playa Las Américas. Uansett, nå har vi vært der, men tror ikke vi tar turen igjen

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JEHeggholmen