Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Loro Parque på
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk dyrepark i Puerto de la Cruz.Vi er der hvert år og syns det er like koselig hvert år .flott opplevelse

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Eva412
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

En familie park både for voksne og for barn.
Her bør alle som har muligheten ta turen innom.
Dra gjerne inn tidlig på dagen, for her står oppdagelsene og opplevelsene i kø.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Om dere er på Tenerife må dere ditt uansett ålderSå rent og pent. Vi var 7 vuxna og 2 barn. Djuret som kom først var en av det største goriller jeg har sett i mitt livLejon,tigrer,m,m. Møjlighet før alle typer mat. Parkering i nerheten . Flott personal . Nei her det bare og komme sig ditt

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, axept
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det kostet 760kr for 2 personer. Og det var verdt prisen.

Vi hadde en fin dag i parken med sjøløveshow og mange andre fine dyr.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 540ingers
Anmeldt 12. november 2018

Dette er en særdeles flott og velholdt park med masse ulike dyr. Moro med show av spekkhuggere, delfiner, sjøløver og papegøyer. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kaj Elkjær K