Ferie

Veldig koselig park. Med dyr og fine show Veldig fint å bruke en dag av ferien til å rusle rundt... les mer

Anmeldt 21. februar 2020
GretaU9
Puerto Alcudia, Spania
Fantasisk park!

Fantastisk park og utrolig opplevelse. Helt klart topp 3 av alle parker jeg har besøkt i europa... les mer

Anmeldt 28. januar 2020
lindabL1379VK
Tenerife, Spania
Les alle 30 956 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

En fatastisk dyrepark. Anbefaler alle som reiser til Tenerife å besøke denne dyreparken Fantastiske show med delfiner, sjøløver, pappegøyer og spekkhuggere. Beplantningen var fantastisk. Å se vel 200 pigviner i et imponerende arktisk miljø, gjorde også inntrykk.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, HerligDag
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra! Rørende show fra sjøløver, delfiner og spekkhoggerne! Alt var bra! Likte godt pingvinene og undervannsrommene!

Takk, 753hildef
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Den beste dyrepark jeg har besøkt
Rent og pent overalt, stort mangfold av dyr og fugler. Høydepunktene var showene, delfiner, sjøløver og spekkhoggere.

1  Takk, 381christiano
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk dyrepark i Puerto de la Cruz.Vi er der hvert år og syns det er like koselig hvert år .flott opplevelse

Takk, Eva412
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

En familie park både for voksne og for barn.
Her bør alle som har muligheten ta turen innom.
Dra gjerne inn tidlig på dagen, for her står oppdagelsene og opplevelsene i kø.

Takk, bj_rntrondt